Sabtu, 7 Mei 2011

PERJUANGAN DAP UNTUK JADIKAN MALAYSIA NEGARA KRISTIAN!!


Gambar di atas adalah paderi-paderi berkumpul dalam satu majlis bersumpah (Cuma Anwar dan ulamak PAS sesat tak percaya) untuk menjadikan Malaysia negara Kristian.

Ini adalah satu Majlis makan malam DAP yang telah dianjurkan oleh DAP kawasan Parlimen Jelutong malam tadi semalam di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan Pastor-pastor dari Sarawak dan Luar Negara yang telah membantu DAP di PRN Sarawak.



Paderi negara luar yang tinggal di Sarawak berucap

Paderi dari Afrika Selatan yang tinggal di Sarawak berucap

Seorang paderi tempatan dari Sarawak berucap

Seramai lebih kurang 100 orang yang terdiri daripada petugas pusat khidmat AP Jelutong, para pastor dalam dan luar negara dan ADUN Sarawak telah hadir termask Jeff Ooi AP DAP Jelutong, dan Chiew Chiu Seng ADUN DAP Kidurong.

Ucapan Jeff OOI – AP Jelutong

Kesemua Pastor yang lebih kurang 35 orang telah mengadakan upacara angkat sumpah dgn membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing2 dan berikrar dalam bahasa inggeris iaitu ingin menjadikan agama kristian sebagai agama rasmi negara dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama kristian.

Pastor ini samada dari tempatan Sarawak atau luar negara adalah antara mereka yang telah membantu DAP berkempen di Sarawak.

Mereka berada di Pulau Pinang untuk Konvensyen di Berjaya Hotel dan perjumpaan khas pada sebelah malam di Pusat Kristian Pulau Pinang Jalan Khaw Sim Bee, Pulau Pinang.

Karpal Singh pernah meyuarakan tentangan yang begitu hebat menentang Negara Islam atas alasan menegakkan negara sekular.



Kenapa dia berdiam dengan trend ke Kristianisasi yang diguna DAP? Mana dia perjuangan DAP demi sekularisma?

PAS bela peliwat dan penzina tapi konon perjuang negara Islam. DAP sekongkol dengan pasto untuk pejuang negara Kristian, Dap menentang negara Islam tapi konon pejuang negara sekular. PKR tak payah cakap ... semua benda dia pejuang, semua benda dia tentang dan akhirnya tak tahu apa jahanam yang dia perjuangkan?

Artikel ini dipetik dari TheUnspinners. Malah Utusan Online juga melaporkan perkara yang sama tentang isu ini, nak baca boleh klik sini

Pas perjuangkan jubur Anwar dan Dap. Jilat sana sikit, jilat sini sikit. Mana yang kotor2 tu kasi cuci bersih licin. Sampai orang nak tubuhkan negara Kristian pun Pas masih lagi jadi buta tuli.

Ini semua hasil perjuangan si Nizar dan Khalid Gereja, syabas di ucapkan.

P/s: Apakah kita nak tunggu dan tengok ini semua berlaku??

McTheory:
Sememangnya Dap patut diharamkan dari Malaysia!!

2 ulasan:

AnaQarbana berkata...

Pas dan pengikutnya akan berkata....
UMNO/BN terdesak..sengaja highlihtkan isu tersebut untuk menakutkan pengundi Melayu Islam....
ataupun UMNO/BN sengaja mereka-reka cerikan tersebut bertujuan memburukan DAP serta Kristian di malaysia...
PAS dan pecacainya tidak akan percaya akan wujud pakatan golongan Kristian dan DAP untuk memerintah malaysia dan Mengkristian seluruh penduduk Malasysia..PAS akan kata ini konspirasi peringkat tertinggi...

Tanpa Nama berkata...

Kenapa mereka akan katkan ini konspirasi...?

FAHAMAN yang salah terhadap Islam dan konsepnya oleh masyarakat Melayu adalah punca..Doctrine Islam LIberal dan Plurisme agama yang menyesatkan mereka.Terpedaya dengan tipu muslihat iblis..walau telah jelas diterangkan didalam AQ.

Kelekaan dan tiada ketegasan pehak2 bertanggungjawab mengekang dan membenteras fahaman yang bercanggah ini adalah sebahagian punca masaalah..dipermainkan dengan kata 'KEBEBASAN BERAGAMA'kononnya Sehingga ada 'muslim'gagal memahaminya dan bersekongkol menyegutukan Allah,,Nauzubillahi Minzaliq.