Ahad, 15 Mei 2011

SELAMATKAN MALAYSIA TOLAK PAKATAN SETAN!!



Ubah sekarang selamatkan Malaysia. Sedap betul bunyi slogan kosong di dalam Buku Jingga yang telah diperkenalkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada konvensyen parti syaitan itu tahun lepas.

Tetapi macam biasa, tong kosong yang tiada isi memangnya berbunyi kuat, tapi habuk pun tarak. Aku nak tanya, apa yang korang dah laksanakan di Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan? Cakap memang senang sebab lidah tak bertulang, tang nak buat tu, bukannya semudah yang dicakapkan.

10 janji pihak pembangkang yang diutarakan di dalam Buku Jingga itu tak ubah seperti satu lagi penipuan yang bakal dilakukan di dalam hitam putih seperti juga janji PKR dan PAS untuk Selangor dalam PRU yang lepas.

Dr. Chandra Muzaffar, penganalisis politik dan ahli akademik berkata, sekiranya perkara yang dijanjikan itu dilakukan, ianya hanya akan memusnahkan keamanan negara ini.


Semua pelan itu dikatakan akan dilaksanakan dalam 100 hari. Chandra berkata dari mana Parti Keadilan Rakyat (PKR) ingin dapatkan kewangan untuk melaksanakan semua itu? Ini kerana PKR memerlukan lebih kurang Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) berjumlah RM200 billion setahun jika ingin melaksanakan pelan Buku Jingga itu.

Persoalan yang dikemukakan oleh Chandra ialah adakah mereka mahu meminjam daripada Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF)? IMF adalah satu alat Yahudi untuk menjajah sesebuah negara secara tidak langsung. Jika kita terjerat dengan mereka, tentu kita akan terhutang dengan mereka ke tahap terpaksa menjadi lembu dicucuk hidung dan mengikut apa saja kata Yahudi.

Kita tidak perlu nak terkejut kalau itulah yang dilakukan kerana Anwar Ibrahim pernah nak jual negara kepada IMF juga sewaktu kegawatan ekonomi dalam tahun 1997/1998 dulu. Kalaulah Anwar Ibrahim berjaya menjalankan agenda Yahudi ketika itu yang telah dipatahkan konspirasinya oleh Tun Dr Mahathir Mohamad, tentu Malaysia sekarang menjadi negara hamba abdi Yahudi sekarang ini.

Profesor Madya Dr. Sivamurugan Pandian, Pensyarah Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan Universiti Sains Malaysia (USM) pula berpendapat Buku Jingga itu hanyalah alat PKR untuk meraih undi.

Anwar Ibrahim memang manusia paling bijak dalam hal ehwal ekonomi sehinggakan sewaktu dia menjadi Menteri Kewangan dia telah naikkan bunga pinjaman sehingga ramai ahli perniagaan bangkrap dan ramai juga yang bukan Islam yang bunuh diri.

Jom kita tolak Buku Jingay. Buku Jingay hanyalah untuk menipu puak-puak gay seperti Anwar Ibrahim juga.

Kalau betul nak ubah untuk selamatkan Malaysia, TOLAK PAKATAN SYAITAN DAP, PKR dan PAS!

Oleh : Abdul Rozaid Bin Rahman (Malaysia Instinct)

Tiada ulasan: