Selasa, 3 Mei 2011

UJIAN POLIGRAF!! DOK KATA DAH, ANWAR MESTI TAK BERANI PUNYALAH..


Dok kata dah, Anwar mesti tak berani punyalah. Ni dah keluar fatwa dari Ulamak besar PKR si Assmin Alie yang tidak membenarkan Anwar melayani tuntutan untuk membuat ujian poligraf. Sedangkan desakkan itu dicadangkan oleh Husam kepada Eskay untuk membuktikan si Eskay bercakap benar atau tidak. Eskay pula mengajak Anwar untuk melakukan ujian poligraf sekali dengannya untuk membuktikan siapa yang benar dan siapa yang salah.

Tapi biasalah, macam Mc kata semalam, Anwar tetap Anwar, yang salah tetap akan berdolak dalih, kali ni dengan menggunakan Assmin pulak. Kitaorang pun dah jangka Anwar takkan buat ujian tu. Kenapa Anwar tak cakap sendiri yang dia taknak buat malu ke?

P/s: dah salah.. memang la takut nak buat apa pun..biasala Anwar..

McTheory:
Penakut! sorok la bawah ketiak Assmin tu Anwar woiii...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalu semua tak mahu payah la nak kata. ni aku nak suruh yang last lagi kaw punya, iaitu suruh la nwar tu buat sembahyang hajat dan baca yasin selama 40 malam dan seramai 40 orang setiap malam. doakan agar pelakun yang menyerupai anwar yang dok bantai cina doll itu menjadi gila meroyan atau mendapat penyakit yang tiada ubatnya di dunia ini. kerana saya percaya lelaki misteri itu mungkin hantu raya anwar ataupun lelaki yang benar-benar mirip anwar tetapi bukan anwar. khalifah majlis tu bolih mulakan dengan nik ajis, hj hadi, mahfuz, azmin ali, ustaz badrul amin, sam ketot serta ramai lagi. tentu mereka berani buat kerana lelaki misteri itu bukan anwar. apakata bloger pro kerajaan cabar bloger pro pembangkang dan pimpinan tertinggi pembangkang buat amalan yasin 40 ini. sure makin cepat allah tunjukan kebenaran. kerana saya yakin depa pun tahu kelebihan yasin 40 ini.

Tanpa Nama berkata...

Takut Kerana Salah. Memang dia yg nyondol. Malu la abg semua org tengok dia bogel. kalau manusia normal tak keluar rumah abg. ini muka great wall mana tau malu.