Jumaat, 24 Jun 2011

GEMPAR!! PAKAR AMERIKA SAHKAN ANWAR IBRAHIM PELAKU SEKS!! video inside mampus la Anwar!


AIDCNews – 24/06/11 – Mahkamah Mahkamah Majistret, Kuala Lumpur hari ini diberitahu bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku yang melakukan seks dengan seorang wanita dalam video seks tersebut dan pengesahan itu telah dibuat oleh pihak berkuasa Amerika Syarikat (AS).

Kenyataan itu terkandung dalam fakta kes yang dibacakan di Mahkamah Majistret hari ini selepas Trio Datuk T, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Datuk Shuib Lazim, dan Tan Sri Rahim Thamby Chik mengaku bersalah atas tuduhan menayangkan video seks, di bilik Seri Makmur Hotel Carcosa Seri Negara di sini antara 10 pagi dan 12 tengah hari pada 21 Mac lalu.

Shazryl Eskay didenda RM3,000, Shuib Lazim didenda RM1,500, manakala Rahim Tamby Chik pula didenda RM1,000 atas kesalahan tersebut.

“Keputusan analisis dilakukan oleh pakar-pakar dari Dartmouth College, Handover, New Hampshire, AS mengesahkan ketulinan video itu, tidak ada proses mereka cipta (tampering) atau superimpose (gambar bertindih) dilakukan, berasal dari DVR camcorder yang dirampas oleh Shazryl Eskay”, kata Timbalan Pendakwa Raya Kamalluddin Md Said ketika membacakan fakta kes pagi ini.

Menurutnya, pihak polis juga turut mendapatkan rakaman CCTV dari sebuah apartment di Ampang dan mengesahkan bahawa Anwar Ibrahim and Shazryl Eskay berada di lobi bangunan apartment itu pada 21 Februari, iaitu hari yang sama rakaman seks itu dilakukan.

Laporan pengesahan ketulinan dan identiti pelaku dibuat oleh profesor Hany Farid dan Lorenzo Torresani dari Dartmouth College di Hanover, New Hampshire, AS pada 4 Jun lalu.

Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah, peguam Abdul Rahim memberitahu media bahawa pakar-pakar AS itu telah memperakui 99.99 peratus pelaku seks itu adalah Anwar Ibrahim.

Oleh itu, beliau mencadangkan supaya Anwar sewajarnya dikenakan pertuduhan di bawah seksyen 192, 193 atau 199 Kanun Keseksaan kerana membuat laporan palsu, menafikan identitinya dalam video tersebut.


Rasanya dalam video ni pun kita boleh tengok benarkah orang itu Anwar atau tidak.. muka dah jelas kelihatan, itu pun masih nak nafikan.

McTheory:
Jam Omega pun tak muncul-muncul lagi.

4 ulasan:

Jangan Kalot berkata...

Wow! visit my blog. :)

Jangan Kalot berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

utusan pasti gempak esok

Tanpa Nama berkata...

confirm!!