Khamis, 9 Jun 2011

HEBAT!! DAP PANDAI BUAT MAGIC DI PENANG!!

Dalam sibuk PAS menuduh UMNO sedang 'memperkudakan' agensi-agensi Kerajaan seperti SPR dan JPN, mari kita tengok siapa sebenarnya yang telah menggunakan sistem yang ada.

Sebelum dok sembang panjang, kita tengok FAKTA dahulu (bukannya Fitnah yang sering berada di dada Harakah dan Suara Keadilan).

Demografi Pulau Pinang:



Daripada statistik penduduk, 

Melayu = 42.05%
Cina = 40.92%
India = 9.67%
Lain-lain = 7.37%

PERSOALANNYA, KENAPA PENGUNDI CINA LEBIH RAMAI DARIPADA PENGUNDI MELAYU???




Daripada statistik pengundi,

Melayu = 33.63%
Cina = 55.05%
India = 10.85%
Lain-lain = 0.06% + 0.05% + 0.34%

Hebat gile DAP buat magik. Dalam nak hasut rakyat berhimpun dalam demonstrasi BERSIH 2.0, DAP berjaya men'cina'kan Negeri Pulau Pinang!

Kalau dah pengundi Cina banyak cenggini, 'kompom' DAP tetap berkuasa di Penang.

Kalau dah berjaya daftarkan pengundi sampai kalah bilangan Melayu yang patut jadi majoriti, KENAPA PEMBANGKANG MASIH NAK HASUT RAKYAT BERDEMONSTRASI?

BODOH SANGAT KA PAK LEBAI PAS SAMPAI TAK 
BOLEH PIKIAQ???

Tak percaya dengan statistik pengundi, anda boleh selidik sendiri dengan data yang terbaru.



Aku ulangi.....Cina 40% tapi pengundi 55%, Melayu 42% tapi pengundi 33%

Pendedahan yang dibuat oleh blog MyMassa ni perlu diambil perhatian oleh semua rakyat Malaysia. Ini bukan perkara main-main, jika tersilap langkah, pasti negara atau negeri kita akan tergadai begitu saja, akibat kelalaian dari bangsa melayu sendiri.

Sedang Dap sibuk mengumpul pengundi cina untuk melebihi pengundi melayu. Masih ramai diantara orang melayu kita yang sudah cukup umur tapi masih belum ada kesedaran untuk mengundi. Jika di tanya pelbagai alasan akan diberi.

Kita perlu bangkit menyedarkan orang Melayu betapa pentingnya mengundi dalam pilihanraya, jangan buat sikap sambil lewa.

Jika ini boleh terjadi di Penang, nescaya ia boleh berlaku ditempat lain juga.

McTheory:
Sebarkan pada saudara-saudara yang belum mendaftar mengundi lagi tu.. suruh pergi daftar..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PASRAEL NAK TUDUH UMNO IMPOT PENGUNDI ASING TP AKU GERENTI DGN PENDEDAHAN NI RAMAI SOCHAI2 PASRAEL TOP MOLOT, PAKAI TOPENG B*B* SBB DAH MALU BESAU KEHKEHKEH

Mohd berkata...

Walaupun apa yg diperkatakan di sini nampaknya mudah sangat tapi fikirkanlah:
1. Pihak Pakatan Rakyat tahu yg mereka tidak mungkin dapat merampas pemerintahan dpd Kerajaan BN dengan cara demokrasi. Kerana rakyat dah nampak cara buruk mereka memerintah di Selangor, Penang, Kedah, Kelantan dan di Perak sekejab. Itulah sebabnya DUN negeri2 ini tidak akan dibubarkan oleh pembangkang jika PRU13 diistiharkan sekarang. Mereka mahu merembat duit rakyat selagi yg boleh.
2. Kaum Cina DAP telah mengarahkan Mat Sabu utk membuat demonstrasi bersih. Mat Sabu memangnya terhutang budi dgn Lim Guan Eng dan DAP Penang dan Mat Sabu pula adalah seorang pakar demonstrasi.
3. Dgn pembiayaan dari DAP, Mat Sabu akan mengumpulkan lebai2 PAS yg sudah biasa jadi keldai DAP.
4. Dgn begitu ramai orang yg berkumpul, adalah sangat mudah utk mencetuskan huru-hara. Akibatnya yg berdemonstrasi akan jadi rusuhan menentang pihak Keselamatan Kerajaan.
5. Pihak DAP akan memerhatikan dari jauh sahaja.
6. Kaum Melayu janganlah lupa bahawa Armada Amerika ada berdekatan saja di Singapore, kononnya utk membuat latihan tentera dgn tentera Singapore.
7. Bila tercetus shj rusuhan di Malaysia, Amerika akan masuk campur dgn membantu perusuh2 menentang tentera Kerajaan, kononnya utk menjaga keselamatan negara Singapore.
8. Senario yg sama akan berlaku spt yg telah terjadi di negara2 Arab baru2 ini.
9. Dgn itu, mudah sajalah bagi DAP memerintah The Republic of Malaysia.
Dari masa itu bermulalah mimpi ngeri utk kaum Melayu yg akan mengemis di tanah air sendiri spt yg telah berlaku di Singapura.
CEGAHLAH SEBELUM PARAH.
Melayu mudah lupa ????????????

Tanpa Nama berkata...

teerima kasih kerana statistik tu... ertikata UMNO boleh tawan Penang kalu strateginya bijak... UMNO kena turun padang dan lebih aggresif dalam meraih undi Melayu... dengan polisi2 yang DAP buat sekarang yang tidak menyebelahi Melayu, mudah kita jatuhkan DAP ni... tapi kena kerja keras lar dari sekarang...

Tanpa Nama berkata...

statitik 42% untuk kaum melayu dari umur 1 tahun hingga umur tua hakikat sebenarnya yang boleh mengundi hanya 30% sahaja. kalau kita lihat kadar kelahiran kaum melayu dari umur 1 hingga 15 tahun jauh melebihi kaum cina ini yang amat membimbang ahli politik cina 10 tahun akan datang kerana pengundi melayu akan menguasai 50% hingga 60%