Selasa, 28 Jun 2011

KASI BALIK!! MASALAH KETUA BAHAGIAN UMNO DI KEDAH SELESAI!!


Semalam Mc ada terbitkan artikel mengenai satu bahagian UMNO yang bermasalah, nak baca boleh klik sini

Selang berapa lama, Mc dapat jawapan dari orang Bahagian tu sendiri yang menyatakan masalah diantara mereka sudah hampir SELESAI! Malah Tuan Presiden UMNO sendiri yang menyelesaikan perkara ini. Oleh itu, tiada lagi salah faham dan sengketa diantara mereka.

Alhamdullilah.. jika ia benar-benar selesai. Jangan hanya didepan muka, tapi dibelakang masih bergolok berparang.

Niat Mc mendedahkan cerita masalah dalaman UMNO hanya satu, untuk TEKAN bahagian UMNO menyelesaikan masalah mereka dengan pantas dan bersedia untuk menghadapi PRU ke 13.

Kalau sama sendiri pun dok perang, macam mana nak sedia berperang dengan Dap, Pkr, Pas dan beruk-beruk belaan mereka?

Apakah UMNO Kedah lupa bahawa mereka SUDAH PUN jadi pembangkang dan bukan lagi kerajaan. Bangun la pujuk rakyat untuk bersama UMNO Kedah kembali. Tunjukkan kepada rakyat Kedah bahawa UMNO Kedah masih relevan untuk menjadi kerajaan dan membela nasib mereka.

Rakyat Kedah dah menyampah dengan Pas Azizan, namun masih ragu-ragu dengan UMNO. Masa inilah UMNO kena tunjukkan apa yang mereka ada. Bukannya dok termenung kat rumah saja.


Sematkan Slogan yang dilancarkan dulu sebagai semangat dan pemangkin kejayaan. Jangan sampai slogan hanya tinggal slogan!

McTheory:
Bila orang tegur marah, bila tak tegur pun salah!!

14 ulasan:

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

Tn Kedah ke KL...artikel Tuan tu bukan teguran..cuba Tn Kedah ke KL kaji balik ayat-ayat Tn tu...Dato' LATT perlukan blogger macam Tuan untuk membantu beliau memberikan perkhidmatan lebih baik. Kalau Tuan ada akses kpd Dato Latt, Tuan boleh berhubung sendiri dengan beliau untuk mendapat cerita yang sebenar!

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

blog JKKKPKSS ni cap ayam saja..tak dak sapa nak baca..jadi harap blog Tuan dapat membantu Dato LATT...TQ

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

aku pun sory jgak bro...TQ

McTheory berkata...

Terima kasih kerana terasa Impak dari tulisan Mc. Blog cikai macam ni pun ada orang ambil peduli ye. bro JKKKK.. kalau Dato Latt nak bantuan psywar, kecik tapak tangan stadium darulaman Mc tadahkan.. emailkan saja kepada Mc..insyallah satu sen pun Mc tak minta..

DukeOfUMNO berkata...

Hari tu ingat nak ajak hang joint perjumpaan blogger Kedah..tapi memandangkan aku tak tau nak contact hang macamana dan hang pun dok kat johor nunnn...tak jadi aku nak ajak...bila2 hang on the way balik kedah, singgah KL sat..kita pekena teh tarik 8-9 gelaih...buleh?

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

UMNO Kola Kedah memang perlukan bantuan blogger macam bro...Dato LATT ni AJK sendiri dok sabotaj dia..Timbalan dia sendiri plak tu...
ok bro...teh tarik satu nanti!!!!

McTheory berkata...

Ishh.. Nombor aku Det Guaq pun ada. Takpa, lani aku bz sikit, aku senang aku pi la sana. Aku pun nak jumpa hangpa.u bz sikit, aku senang aku pi la sana. Aku pun nak jumpa hangpa.

Awanama berkata...

saudara JKKKSS.saya berasal dr kola kedah dan saya tau dato Latt seorg yg berwibawa senang dekati rakyat,saya pun tau cara dato latt bekerja,beliau sgt tekun dan beri komitmen yg tinggi utk bhgian tp camna boleh ada kepincangan dikalangan AJK sndiri,dan timbalan dia.ada yg x kena ka?kalo saudara JKKKSS tau cerita ada info bgtau la.kita xmau cerita sebelah pihak sahaja.kita mau cerita ke22 belah pihak..biaq kita jernihkan keadaan.PRU13 nk dekat dah ni kalo dlm bhgian pun ada mslh camna rakyat nk bg kepercyaan blk..saya harap dato Latt tidak marah dgn pendedahan blog ini kerana saya rasa penduduk khususnya ahli2 umno bhgian ini perlu tau cerita sbnar..syabas dato Latt.anda seorang pemimpin berwibawa.

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

Tetapi Bagus jugak artikel blogger Kedah ke KL tu...ada hikmahnya....sekurang-kurangnya mungkin itulah yg selama ini terpahat diminda individu2 yg tak kenal Dato LATT SHARIMAN atau orang luar dan dengan teguran pedas blogger Kedah ke KL tu menjelaskan bahawa kerja buat Dato LATT Shariman tidak sampai sepenuhnya ke pengetahuan pengundi KUALA KEDAH dan juga orang luar.

Mungkin di pihak DATO LATT SHARIMAN sendiri perlu melakukan sesuatu agar peyampaian maklumat dan aktiviti sampai ke semua peringkat dengan lebih berkesan!

Terima kasih Kedah ke KL

McTheory berkata...

JKKKK matlamat kita hanya untuk merampas Kedah kembali, kalau ko ada apa berita penting jangan malu2 untuk beritahu Mc.

Awanama berkata...

apa2 pun saya tabik dekat tuan blog yang berani meluahkan&menarik perhatian orang ramai dlm hal ini.moga masalah yg timbul selesai..syabas tuan blog.pendedahan tuan dapat merungkai masalah bahagian kola kedah ni..saya harap dato latt lebih tekun bekerja dan buktikan bahagian kola kedah antara yg terbaik dalam semua bahagian di kedah.

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

orait bro...Mc

JKKK Kota Sarang Semut berkata...

tanpa nama..boleh ikuti prkembangan TOK LATT kat blog

http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com/

kadang-kadang bila ada berita menarik UMNO KUALA KEDAH ada jugalah JKKKPKSS masukkan kat situ.
atau
http://lattshariman.blogspot.com/

http://1umno-kualakedah.blogspot.com/

bro Mc..jgn marah sbb tumpang promo

asman berkata...

Tuan blogger.. Saya begitu terkejut dan hairan apabila kenyataan artikel iaitu "Tuan Presiden UMNO sendiri yang menyelesaikan perkara ini. Oleh itu, tiada lagi salah faham dan sengketa diantara mereka" dan "hampir SELESAI!!

Pendapat peribadi saya ia adalah kredibiliti ke atas penulisan yang menyokong fakta tersebut boleh mengundang persepsi yang negatif. Tatkala UMNO Malaysia khususnya di Kedah sedang bertarung nyawa di dalam mengumpulkan kekuatan, perkara ini amatlah serius. Saya sedar tuan adalah salah seorang blogger yang memberi manfaat kepada BN namun adakah ini memberi impak yang positif secara keseluruhan. Fakta yang dikeluarkan hendaklah disokong dengan sumber dan input berdasarkan beberapa sumber yang bukan sahaja dipercayai malah sumber yang "credible" dan mantap..

Apabila kita melihat artikel yang keluar dimana tuan melampirkan biodata Dato Latt adakah tuan semata2 melihat kepada biodata sahaja tanpa merujuk dan melihat kepada aktiviti/ program beliau. Saya bukan terlalu defensif kepada beliau dan bahagian kuala kedah tetapi ia adalah berpandukan saya secara peribadi mengenali dan bekerja rapat dengan beliau selaku label ahli teknokrat dan berdedikasi tinggi.

Di dalam masa hadapan dipohon kita sesama BN hendaklah bersatu hati dan menidakkan kepada "pendengki", "perosak", "batu api", "penghuru hara", "bersakit sakit hati","parasit" kepada perjuangan yang sedang dibina.. Secara jujurnya Dato Latt masih memerlukan kekuatan penulis seperti tuan bagi menyumbang kepada kemenangan BN.

Sumber yang didapati saya berani katakan "its totally slander".. Hidup BN