Jumaat, 24 Jun 2011

PANAS!! DEMO BERSIH DI LUAR NEGARA!!


Beberapa negara luar dikatakan bakal menyaksikan demo didepan Kedutaan Malaysia menjelang perhimpunan Bersih 9 Julai nanti.

Diantara beberapa buah negara tersebut adalah Seoul Korea Selatan, Canberra, Melbourne dan Sydney Ostrolia, Osaka Jepun, Los Angeles, San Francisco, New York Amerika.

Beberapa blog melaporkan, penganjur Bersih meminta sokongan rakyat Malaysia disana supaya turut serta dalam demo tersebut walaupun tidak dapat menghadirinya di Malaysia.

Sementara itu, Bersih dikatakan akan turut mengadakan roadshow di beberapa buah lokasi sekitar Selangor dalam usaha untuk mempromosikan perhimpunan tersebut. - SH

Puak-puak ni makin gila kot. Nak demo bersih hingga ke luar negara. Memang tujuan mereka hanya untuk mencemar nama baik Malaysia. Kalau mereka waras, mereka takkan buat macam tu. Apa motif mereka berdemo diluar negara? Nak tunjuk kepada negara luar betapa tidak adilnya SPR? Atau saja nak tunjuk Malaysia sekarang dah tak aman?

Memang benarlah, Perhimpunan Bersih yang paling kotor ini sebenarnya bukan tanda tidak puas hati kepada SPR. Tapi lebih kepada motif jahat yang tersembunyi.

McTheory:
Perlu pencegahan sebelum parah..

1 ulasan:

KELISA DURI berkata...

Kalau ada di luar negara memang patut pun sbbdia org. tak makan hasil ngara... Tapi yang dalam Malaysia tu nak bersih apa.....Dia org. yg jadi YB kedarah duit negara adalah kerana iktiraf dari SPR.... Jadi kalau dah SPR kena bersih... yg depa dok kedarah tu adah kotor.., najis....so macam mana nak bersih .............