Rabu, 22 Jun 2011

PANAS!! DOSA PUTERI UMNO YANG KHALWAT BOLEH DIAMPUNKAN??

Ketua puteri Umno Jerlun didakwa di mahkamah atas tuduhan berkhalwat bersama seorang lelaki. Yusmawati Yaacob adalah lebih bagus anda meletak jawatan ,Kita tidak boleh berkompromi mana mana pemimpin didalam parti yang mempunyai masaalah moral.

Sama juga seperti berlakunya beberapa pemimpin didalam pakatan haprak ,ada yang melarikan anak dara orang, ada yang ditangkap basah ,malah ada yang membuntingkan anak dara orang.Ada yang mengentot minah indon, ada yang mengentot didalam keretapi.Malah ada yang melepaskan peluru berpandu darat ke udara sepertimana yang tersiar didalam video rakaman.


Kes yang berlaku tidak lama dulu di Terangganu apabila seorang pemimpin PAS ditangkap sedang mengentot malah ketika itu Zip seluar dan kontolnya didapati masih basah.Apa yang terjadi? Ya kes itu disenyapkan dan dibicarakan secara tersorok kerana mahu menjaga imej khawarij.:Klik sini dan sini

Kelihatan,kalangan blog dan media haprak tidak berani menyiarkan berita mengenai puteri Umno yang terlibat berkhalwat kerana berasakan pemimpin mereka juga tidak kurang masaalahnya malah dipertahankan secara mengila babi.Isu ini sepatutnya dimainkan oleh blog haprak secara besar besaran agar mudah kita memberi iktibar kepada masyarakat bahawa kita tidak boleh menerima mana mana pemimpin yang terlibat didalam masaalah moral.

Kita tidak ada masaalah ,jika didalam Umno mana mana pemimpin yang terlibat dipersilakan meberambus keluar daripada parti, Kita tidak akan melindungi mana mana pemimpin yang terlibat dan tidak akan mempertahankan jika benar pemimpin itu punyai masaalah moral.Malah didalam Umno tidak akan mengampunkan dosa zina dan khalwat sepertimana yang dilakukan oleh Wali Selipar Nik Ajih.

Petikan dari Pisau.net

UMNO tak hipokrit dengan menafikan kesalahan yang dibuat oleh ahli sendiri. Malah setiap tuduhan yang dihadapi oleh ahli UMNO dinilaikan sendiri oleh mahkamah, kemudian jika dedapati bersalah, beliau berhak melepaskan jawatannya didalam parti.

Tiada pengampunan khas seperti Pas.

Kalau rasa nak buat salah tapi tak bersalah, boleh la Puteri UMNO tadi apply masuk Pas. Insyallah.. puak-puak Pas akan kata, ini semua fitnah UMNO dan konspirasi. Malah kes khalwat tadi bakal hilang dan diampunkan oleh N.ajis sendiri sebagai Ularmak besar Pas.

McTheory:
Bagus jadi orang Pas ni.. zina pun halal, khalwat pun boleh.. best nyaa..

Tiada ulasan: