Selasa, 21 Jun 2011

PANAS!! INILAH MUKA GAY BODOH PENYANJUNG ANWAR PANDIKUTTY!!


Artikel ni Mc adalan mengenai pendedahan GAY Melayu di Johor Bahru. Aktiviti gay ini telah lama Mc perhatikan malah pergerakan kumpulan mereka juga sentiasa diawasi oleh Mc sendiri.

Inilah muka anak babi diantara pejuang gay di bandar Johor Bahru. Sebenarnya mereka ini bergerak cara berkumpulan. Puak-puak ni agak berani kerana mengisytiharkan bahawa diri mereka ialah gay tulen, malah berbangga dengan gelaran itu. Kumpulan gay ini juga dijaga oleh orang tertentu untuk mengelakkan gay-gay babi ni dicederakan atau dipukul oleh sesiapa.

Paling menyedihkan gay anak babi yang terlibat ini semuanya dikalangan kaum melayu malah ada diantara mereka yang mengakui sudah murtad dari Islam.

Mc juga diberitahu mengenai ada sebuah kelab di JB yang mengumpulkan kaum laknat tuhan ini untuk dijadikan hiburan dan barang lacuran. Mereka ini juga menjadi penari dan Gay.R.O untuk dijadikan tempat pemuas nafsu sejenis.

Malah anak babi lembut ini juga menjalankan aktiviti 'call boy' untuk servis kerumah dan boleh dibawa ke mana-mana untuk serviskan kunyit busuk mereka.


Lihatlah gambar diatas betapa seksa dan kejinya makhluk laknat tuhan ini beraksi manja (nak termuntah pun ada). Ini gambar penarik untuk pelanggan yang mencintai kaum sejenis bagi melanggan mereka. Mc sendiri pernah turun ke 'port' mereka untuk melihat sendiri betapa keji dan jijiknya perangai anak babi haram jadah ini.

Kalaulah Malaysia ni tiada undang-undang, Mc rasa Mc orang pertama yang akan tamatkan riwayat gay anak haram jadah ni. Tak sanggup Mc lihat anak bangsa Mc jadi rosak seperti ini. Malukan agama , bangsa dan negara saja. Pasal keluarga jangan cakap la, kalau benar ibu dan bapa mereka pandai menjaga anak, takkanlah anak akan jadi seperti ini?

Kaum Gay di Malaysia sekarang sudah berani (mendedahkan diri mereka sekarang). Malah demi mengikuti langkah idola mereka si Anwar Ibrahim, ada diantara mereka menyertai PKR semata-mata untuk menyokong perjuangan Anwar untuk merepublik dan meliberalkan Islam di Malaysia.

Mc rasa kalau dibiarkan perkara ini berterusan, semakin ramai la anak bangsa kita yang akan rosak kerana terpengaruh dengan kumpulan gay anak babi ini.

Sebab pengaruh Anwar, Gay di Malaysia sekarang semakin berani dan dahsyat!

Pada sesiapa yang rasanya nak pukul Gay dalam gambar tu, sila ke Jusco Tebrau city, anak babi tu kerja disana.

P/s: siang kerja baik, malam jual pungkoq!

McTheory:
Pukul tanggung sendiri, Mc tak tanggung ok..

2 ulasan:

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Jangan pukul Bro kasihan.. tangkap ramai2 dan serah pada Anwar and the geng... biar mereka kenduri...hehehee...Anwar pun cari makan ha..ha..

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha.. betul tu.. bagus cadangan tu..