Selasa, 21 Jun 2011

GEMPAR!! PERANCANGAN ANWAR UNTUK MENJAJAH SEMUA NEGERI PAS!!


Selepas menguasai akhbar Siasah dan Haramkah Pas. Anwar berjaya memaksimumkan kuasanya didalam parti Pas dengan kemenangan kumpulan erdogan pada muktamar yang lepas. Kemudian, Anwar akan meletakkan orang-orangnya disetiap negeri tadbiran Pas bagi memastikan pengaruhnya di negeri tadbiran Pas itu kekal terjamin.

Namun pergerakkan Anwar untuk menguasai negeri jajahan Pas sudah disedari oleh golongan Ulama Pas. Maka pada rombakan yang lepas, Mahfuz dan Taib Azamuddin yang memangnya baik dengan Anwar telah digugurkan dari senarai exco Kedah. Atas sebab keselamatan.

Angin bertiup kencang di Kedah mengatakan Mahfuz sebenarnya kepingin untuk menjadi MB Kedah pada  masa akan datang. Jika dibiarkan, kemungkinan besar impian Mahfuz akan jadi kenyataan, berbekalkan sokongan Anwar,pasti ia untuk menjatuhkan Ostat Azizan sebagai MB Kedah, dan mengukuhkan lagi pengaruh Anwar didalam Pas.

Atas sebab itu Ostat Azizan mengambil langkah awal dengan mengugurkan Mahfuz terlebih dahulu. Bak kata orang cegah sebelum parah. Bijak Ostat bijak..

Maka buat masa sekarang, selamatlah Pas Kedah dari di kuasai oleh orang Anwar.

McTheory:
Anwar dah lakukan Pas macam UMNO dulu.. letak orangnya disetiap sudut..

2 ulasan:

Aspirasi berkata...

salam tuan, cadang untuk tukar nama bersih kepada BerSHIT atau BeerSHIT.. sesuai dengan agenda kotor merka.. tq

Unknown berkata...

PAS bukan setakat jadi syaitan bisu, jap lagi jadi syaitan buta sebab x nampak mereka cuma kuda tunggangan Anwar & DAP!!

Nurul Izzah suka makan benda haram? Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/