Khamis, 30 Jun 2011

PANAS!! JIN MENYERANG SOLAT HAJAT PAS!!



Nampaknya APCO mula menggunakan Jin serta Hantu yang diimport untuk menghalang niat murni pencacai-pencacai PAS melakukan solat hajat untuk doakan keselamatan Ambiga dan aktivis BERSIH.

Kononnya paku ditabur sekitar kawasan tempat letak kereta program solat hajat dan pidato khas sempena Himpunan Bersih 2.0 di Stadium Tertutup Melawati, Shah Alam yang berakhir tengah malam tadi.

Seorang aktivis PAS Shah Alam, Mohd Khairul Afandi Ibrahim memberitahu, mereka menemui ratusan paku dan benda tajam yang ditabur selepas aduan orang ramai. Malangnya, mereka tak dapat mengesan siapa yang melakukan kerja keji tersebut..

Menganggapnya sebagai sabotaj, dia berkata, mereka menghabiskan lebih sejam untuk membersihkan kawasan itu dan menempatkan Unit Amal yang pandai baca doa pelindung supaya gangguan tidak berlanjutan.


Ribuan hadir program yang menampilkan antaranya Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu, Khalid Samad (Ahli Parlimen Shah Alam); Charles Santiago (Ahli Parlimen Klang) dan Ketua Pemuda Pas, Nasrudin Hasan Tantawi serta wakil sekretariat Bersih, Arumugam. Cerita ni Mc ambil dari MPP

Wow! he he.. dahsyat Apco sekarang ni ye. Dah pandai pakai Jin main tabur-tabur paku. Setahu Mc, kalau mengunakan paku, itu termasuk dalam santau. Sejak bila agaknya Apco pandai main santau-santau ni. Atau ini hanyalah satu gimik bodoh dari unit amal Pas untuk menambahkan cerita?

Makin lama, makin bodoh pula tengok kelaku orang-orang Pas ni.. adoiyaii..

McTheory:
Nak bodohkan orang, rupanya diri sendiri yang bodoh!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas solat dengar fitnah,caci maki....canteeek!!banyak nye taik cicak dlm stadium!!

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupe gak beb, APCO gak yg bagi arahan supaya tetak pemuda hamPAS di Bagan Pinang gune pedang samurai. Tetak bagi berdarah tapi jangan luke. Hebat tak APCO punye arahan....

Kah kah kah kah

Kali ni APCO suruh tabur paku berkarat pulak, semua paku dalam Malaysia takde yg baru, org pakai yg berkarat utk buat rumah je. Yang baru suma sudah jual kasi Soros.