Khamis, 30 Jun 2011

PANAS!! RISALAH BERSIH 2.0 TONJOLKAN HASRAT SEBENAR!!


Inilah dia risalah yang disebarkan oleh juak pakatan pembangkang menghasut rakyat supaya kerajaan Malaysia di tumbangkan dalam perhimpunan yang akan diadakan pada 9 Julai ini.

Sudah terserlah hajat sebenar mereka apabila risalah tersebut disebarkan disekitar Wangsa Maju. Pakatan pembangkang sudah tidak mempedulikan lagi, menyelitkan isu agenda utama mereka inginkan tampuk pemerintahan, mabuk kuasa...!!! Ditinggalkan risalah tersebut disetiap cermin kereta yang diletakkan ditempat "parking" pada setiap penjuru perumahan berdekatan.

Semakin rancak pakatan haram ni ingin merencanakan perhimpunan haram pada 9 julai ini nanti. Pelbagai cara digunakan untuk menarik perhatian orang ramai untuk menyertai perhimpunan yang sudah pasti akan melumpuhkan segala kegiatan ditengah bandaraya.

Risalah itu telah menunjukkan "Hajat" dan sikap sebenar perhimpunan tersebut diedarkan oleh puak pembangkang yang tidak bertanggungjawab.

KL Boyz

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

-jerangkung dalam guni-
ntah cube pkir pro n cont jgn amk trus ape yg di depan mata....mgkin ini niat sebenar bersih tp pernah x pk kalo puak satu lg yg buat bertujuan untuk menghalang demo bersih ini dari berlaku....kalau diikutkan pengalaman yang lalu demo bersih kali pertama xde la plak berlakunya pertumpahan darah....bukan nk sokong mana2 pihak tp sebelum membuat ape2 kenyataan fikir secara matang jgn ikutkan sangat emosi...nanti orang kata anda bodoh marah....k fikirlah dan renung2...gunakan hak anda sebagai rakyat malaysia untuk menentukan hala tuju negara kita....