Isnin, 6 Jun 2011

PANAS!! USTAZ NASA NAK LETAK JAWATAN SEBAGAI MP BACHOK??


Betul ke ni? Benarkah Ustaz Nasa nak letak jawatan sebagai ahli parlimen? Merajuk ke? Jangan pedulikan geng suku sakat erdogan Mat Sabu tu. Mereka memang dengki benar dengan Ustaz Nasa ni. Mc fikir kalau Tuan Ibrahim tak bertanding tent undi kumpulan Ulama Pas takkan berpecah dua dan Mat Sabu takde harapan la nak menang.

Namun selepas kalah ada yang kata Ustaz Nasa menghilangkan diri? kemana?

Ustaz Nasa patut munculkan diri dan jelaskan segalanya. Banyak benar khabar angin bermain sekarang ni. Ada yang kata nak letak jawatan, ada yang kata nak keluar Pas dan masuk UMNO. Macam-macam la, semuanya cerita buruk.

Alaa.. yang buat perkara ni pun, tentunya geng Mat Sabu. Busuk hati punya geng.

sabar je la Ustaz..

McTheory:
Kepalanya teruk, anak buah jangan cakap la.. lingkup!!

5 ulasan:

Ular Menyusur Akar berkata...

Ustaz Nasa dengan Datuk Dr Haron Din tu masuk UMNO aje. Dah tak boleh harap dengan pas. Format dia dah sama dah. Cuma pas kaki fitnah dan kelentong.

Tanpa Nama berkata...

Marilah bersama UMNO kita tegakkan nilai2 islam kerana PAS bukan lagi mendaulatkan islam sebagai perjuangan mereka,dulu ramai masuk PAS kerana tertarik dengan perjuangan untuk membina negara islam dan sekarang PAS dah ubah kiblat kepada DAP serta PKR dengan memperjuangkan negara berkebajikan pulak

Tanpa Nama berkata...

Ustaz Nasa muka baik dia tak patut duduk dalam parti politik yang aggresif macam PAS PKR dan DAP, jadi masuklah dalam UMNO yang merupakan parti politik yang bertamaddun dan berwawasan.

Tanpa Nama berkata...

salam. org baik mcm Ustad Nasa tak sesuai duduk dalam PAS yg berpolitik tanpa ilmu dan Iman, semuanya halal bila ada kaitan dgn kepentingan politik sempit PAS sehinggakan PAS sesuka hati keluarkan fatwa mengikut selera dan citarasa PAS. Ustad Nasa ptt lama da masuk UMNO lebih sistematik, intelek dan UMNo sentiasa menjaga kepentingan Ugama Islam dan org2 Melayu..lebih mudah Ustad Nasa memperjuangkan Islam dari dalam UMNO daripada berada dalam parti PAS yang HAMPAS!!!!

Tanpa Nama berkata...

Masuk UMNO aje Ustaz. Boleh dilantik menjadi Menteri Ugama. PAS pun sekarang bukan nak menegakkan negara Islam. Negara kebajikan, UMNO dah berkecimpung lama dah. Orang PAS pun dah banyak menikmati nya.