Jumaat, 17 Jun 2011

PANAS!! WAKIL ADUN TURUN TAPAK PROJEK 'POW' PEMAJU!!



Mc ada mendapat mesej di FB, yang meluahkan rasa hatinya mengenai kerajaan Selangor sekarang ni. Luahan hatinya itu Mc anggap sebagai luahan hati rakyat Selangor. Mc malas nak cakap pasal benda apa yang kerajaan Selangor dah buat, dan apa yang kerajaan Selangor sekarang tak buat. Rasanya perkara itu telah menjadi pengetahuan umum mengenai perangai buruk kerajaan Selangor dibawah pemerintahan Khalid Gagap.

Jual bangunan kerajaan, korek pasir, projek kasi kroni, direct nego, buat kelab malam banyak-banyak dan seleweng sana sini, rasanya itu orang dah biasa dengar. Ni Mc baru dapat satu cerita, mengenai perihal puak Pakatan jugak la.

Ada adun yang hantar orang untuk 'paw' pemaju yang buat projek dikawasannya. Kononnya takut jadi apa hal dia boleh tolong 'cover'. Tapi rupanya niat hati nak makan duit free dari pemaju projek.

Dia kata adun ni dari kawasan Klang dan adun berbangsa cina. Rasanya macam Mc tahu siapa gerangan orang tu.

Cerita pakai mulut, bukti tak ada memang susah nak tembak. Tapi Mc dedahkan cerita ni untuk pembaca Mc menilai perangai adun Pakatan ni. Dulu diaorang ni yang dok kutuk UMNO/BN kata rasuah la, seleweng la, tapi bila masa diaorang ni berkuasa, pantang nampak peluang, habis semua disapu licin.

Ini la orang kata Paku dulang Paku serpih, kata orang dia yang lebih.

McTheory:
Ingat depa bagus sangat, kalau teruk macam ni, baik bagi BN balik je laa..

Tiada ulasan: