Ahad, 5 Jun 2011

TERKEHEL!! TIDUR LA PAS.. TIDUR LA..


Dulunya Pas musuh kepada UMNO kerana UMNO tidak Islamik, tidak mengikut Islam katanya. Kini setelah nampak peluang untuk berkuasa bersama Dap dan Pkr. Pas tidak fikir Islam masih logik sebagai pegangan. Malah sahabat gabungan Pas kali ini jelas berpuluh kali ganda teruknya berbanding UMNO.

Kini modal Pas hanyalah mahu sebuah negara yang berkebajikan. Maknanya mereka mahu sebuah yang dijaga sama rata dan disusun baik. Bagus hajat Pas tu.. Namun apakah Pas sedar, andaikata Pakatan menang pun, Pas tetap nombor 3. Agaknya dimana wakil Pas dalam negara? Menteri Pertanian kah? Atau hanya timbalan menteri?

Pas jangan harap la nak dapat jawatan tinggi, sebab Pkr dan Dap sudah memenuhi semua kerusi yang ada. Mereka tak mungkin mahu Pas menganggu kepimpinan mereka.

Mc percaya, jika Dap dan Pkr merintah Malaysia, akan hilanglah kebajikan, hilang juga kerajaan rakyat. Harta hasil rompakan didepan mata, harta akan diagih sebaik-baiknya. Perut kasi kembong dulu, rakyat menderita belakang kira, ekonomi jatuh tak kisah, janji mereka mengaut harta hasil kerajaan terdahulu.

Berapa banyak Allah Swt sudah tunjukkan kepada kita bahawa orang-orang Pkr dan Dap ni hanya pandai menipu.

Mereka janjikan segalanya, mereka tabur sebaik mungkin.

Namun apakah benar apa yang mereka janjikan?

Rekod mereka baikkan dalam menunaikan janji?

Jika mereka belot, apa Pas boleh buat? Atau Pas join sekali untuk menindas rakyat Malaysia?

Bangun la Pas.. bangun la dari mimpi mu.. Pas buang negara Islam untuk mengejar negara kebajikan, itu hasil idea Anwar dan Dap. Namun apakah benar Anwar akan tubuhkan negara kebajikan?

Ini adalah politik, siapa menang dia berkuasa. Pas masih tidur.. tidur untuk ditipu..

P/s: Disebabkan Pas masih tidur, rakyat Malaysia yang menderita. 

McTheory:
Namun tak mungkin Pakatan akan menjajah Malaysia.. tak mungkin!!

1 ulasan:

pemerhati HAMpas berkata...

PAS telah berpuluh tahun menipu dan mengkotak-katikkan akidah penyokong dengan bermacam-macam fatwa songsang untuk menjaga kesenambungan kuasa politik. oleh kerana terlalu banyak sangat menipu yg berlebihan, Tuhan masukkan mereka kedalam kumpulan penipu2 yg telah terkenal mempunyai kemahiran menipu serta mempunyai muka tak tau malu. bak kata tajuk rancangan hiburan "You Asked For It", maka Tuhan pun tunaikan ...