Rabu, 1 Jun 2011

WOW!! PELABURAN RM300 RIBU UPAH BLOGGER UNTUK MENANGKAN HUSAM!!



Agak terkejut Mc baca berita yang dilaporkan oleh blog sini, sini, sini dan sini. Semuanya menceritakan mengenai Husam Musa dalam perancangan membeli balik blogger upahannya dulu iaitu Kickdefella. Jika dulu Husam pernah mengupah rm4 juta kepada Kickdefella untuk melakukan perang siber terhadap kerajaan terdahulunya. Kini Husam mahu mengunakan Kickdefella dengan bayaran rm300 ribu untuk memenangkan dirinya di Muktamar Pas pada tahun ini.

Persoalannya, dimanakah Husan mendapat wang sebegitu banyak untuk membayar kepada Kickdefella? Apakah wang tersebut datang dari Anwar, pelaburan untuk menguasai Pas daripada kepimpinan Ulama? Andai kata komplot Anwar menang didalam Muktamar Pas dan menguasai Pas, kepimpinan Ulama yang dilaung-laungkan oleh pengikut Pas hanya tinggal kenangan.

Harakah Anwar dah letak saham, siasah pun Anwar dah beli, kini parti Pas pun Anwar nak kuasai. Nampaknya jika orang-orang Anwar seperti Mat Sabu dan Husam menang bertanding. Pas akan dikuasai oleh Anwar sepenuhnya.

Untuk mencapai hajat, rm300 ribu bukanlah satu jumlah yang besar. Bagi Anwar kuasai Pas lebih penting dari segala-galanya.

P/s: dengar kata ada gerakan sulit menjatuhkan Nik Aziz??.. betul ke?

McTheory:
Bila Nik Aziz dah sungkur.. Hadi Awang bila pulak?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ANUVAJI PANDIKUTTI KN RAMAI TUAN2 HANJENG KAT LUAR NEGARE BROO. DIA CUMA ANAK HANJENG JEK. MENYALAK SKET DAH DPT DUIT!. ANAK HANJENG LER KATE KANNNN KEHKEHKEH

Tanpa Nama berkata...

sekiranya benar serta ada bukti jom buat laporan kepada SPRM,kita tangkap orang PAS yg merasuah nie,cakap pasal islam tapi tangan duk kasi rasuah...xguna orang islam mcam nie