Jumaat, 22 Julai 2011

GEMPAR!! MELAYU LAGI HINA DARI ANJING?? Dap nak mampus ni..



Nanyang SiangPau 18/7 menyiarkan komen seorang pemimpin bawahan DAP dilaman FB yang parti itu akan menang PRU 13 walaupun ia meletakkan seekor anjing menjadi calon.

Anjing lawan calon Melayu pun boleh menang anjing ? BABI LAH LU DAP !! Begitu hinanya mereka melihat orang Melayu. Semua rakyat Malaysia yang bukan Melayu sedia maklum betapa rendahnya anjing dan babi dimata orang Melayu kebanyakan.

Saya tidak dapat menerima anggapan penulis artikel itu yang membawa maksud Dap menganggap begitu mudah untuk menewaskan BN, bila pukimak itu menggunakan contoh anjing, ia membawa maksud yang lebih besar.

Ia adalah satu bentuk manifestasi kebencian pemimpin Dap ( mungkin ahli-ahli Dap juga ) terhadap orang Melayu, begitu rendahnya pandangan Dap terhadap orang Melayu. Begitu hinanya orang Melayu dimata Dap. Anjing ?

Kalau isu ini melibatkan orang Melayu yang menghina cina dengan perkataan yang hina, pasti melalak pemimpin Dap dan mereka pasti akan menuntut keadilan, menuntut sipenulis memohon maaf, menuntut seluruh kabinet menyatakan pendirian terhadap isu ini.

Inilah dia produk sekolah cina yang mereka bangga-banggakan itu . Langsung tidak ada sedikitpun perasaan hormat antara kaum. Hidup membesar dalam satu kelompok kaum, bertutur hanya dalam bahasa cina dan langsung tidak mahu bergaul dengan orang Melayu ..... hasilnya - satu produk cina kiasu yang langsung tidak reti adab sopan kaum Melayu, langsung tidak pandai menjaga hati rakyat senegara yang berlainan kaum.

Itulah dia mentaliti produk sekolah cina ! Bagaimana mungkin rakyat Malaysia dapat hidup aman dan harmoni jika produk sebegini ramai terdapat dalam masyarakat ?

Saya gesa semua orang Melayu bangkit, dan tuntut pemimpin bawahan Dap ini supaya tampil meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan menarik balik kata-katanya. Dan kita tuntut semua pemimpin Dap supaya menyatakan pendirian mereka terhadap kenyataan pemimpin bawahan mereka itu !

Kita kena ajar semua pemimpin dan ahli Dap akan cara adab tatatertib ketika berucap di negara Tanah Melayu ini. Gunakan peluang yang datang ini, ajar mereka supaya mereka tahu tinggi rendahnya langit dibumi ini.

Anjing ? ? Rakyat akan lebih rela pilih anjing dari pemimpin Melayu ? SIAPA PEMIMPIN BAWAHAN DAP ITU ? Ayuh kita hentam cukup-cukup ! Tidak ada isu kecil atau besar dalam politik, kita yang tentukan saiznya.

Din Turtle

McTheory:
Melayu anjing cuma Pas, Pkr dan Melayu Dap saja..ok.. ada faham!

3 ulasan:

Acilut berkata...

Jangan kecoh... Sabar...

DAP meletakkan anjing sebagai calon mereka. Ditakdir DAP menang!

Bermakna penyokong DAP meletakan seekor anjing menjadi wakil mereka!!!

Menyokong dan melantik anjing sebagai ketua?...
Dimana mertabat mereka sekarang...
Sebenarnya merekalah yang lebih rendah dan hina daripada anjing...
dan itulah realitinya...

Setelah mendapat segala kemudahan dan kesenangan di bumi Melayu, Malaysia...

Tidak pernahpun mereka bersyukur...

Sebaliknya...

Disalaknya pula kaum Melayu yang pemurah ini...

Inilah anjing2 kurap DAP!!!

gentingsena berkata...

anjing dan dap tu sama saja, kan d tu dog, ap aku sedang cari ni ada member boleh translit........ ha ha ..

Tanpa Nama berkata...

HANYA SATU JLN PENYELESAIAN.....HAPUS KAN D.A.P