Jumaat, 22 Julai 2011

KASIPANAS!! BANNER TBH HARUS DITURUNKAN



Kematian Teoh Beng Hock, pembantu khas seorang anggota Exco kerajaan negeri Selangor dikenal pasti berpunca daripada bunuh diri.
Keputusan mengenai punca kematian Teoh itu terkandung dalam laporan setebal 124 muka surat prosiding Suruhanjaya Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock yang didedahkan kepada umum hari ini.
Beng Hock, 30, setiausaha politik kepada Exco Selangor, Ean Yong Hian Wah ditemui mati di koridor tingkat lima Plaza Masalam, Shah Alam, Selangor pada 16 Julai 2009 selepas memberi keterangan di pejabat SPRM Selangor yang terletak di tingkat 14, plaza berkenaan

Aku berharap banner TBH dalam kenangan yang tergantung di hadapan pejabat majlis peguam patut turunkan..banner tersebut digantung demi kepentingan politik gampang DAP bagi meraih simpati orang ramai kepada TBH..ya kita tahu setiap yang hidup akan mati..tapi bukan ini caranya..mereka seolah2 menuduh SPRM menjadi punca kematian TBH..padahal kepala2 dap ni la yang takut rahsia mereka dibocorkan oleh TBH..akibat tekanan takut dimarahi lalu TBH membunuh diri..

aku harap majlis peguam tidak lagi mempolitikkan kematian TBH lagi..segala galanya telah terbongkar..kalo majlis peguam nak terus gantung banner itu. tolong la gantung banner pemuda yang dilanggar oleh adun DAP ini.


ini baru dikatakan adil dan saksama..JUSTICE FOR BAKRI


PMK: amacam bar council ada bran???

Tiada ulasan: