Rabu, 13 Julai 2011

GEMPAR!! PEMBONGKARAN PENIPUAN TEGAR PUAK PAKATAN HARAAAMM!!

Kalau bab berdrama ni korang serah jelah kat pakatan Haram, memang mereka ni pakar punya, terbaru pakatan Haram dok tunjuk video kononnya yang simati tu dikejami oleh polis padahal yang mati adalah orang lain, video yang dipaparkan pula adalah orang lain!



Sini kita bongkarkan penipuan PAKATAN ANAK HARAM. Pertama sekali tengok video yang dibuat oleh Perisik Rakyat. Dia menunjukkan video tu seolah-olah si mati adalah orang tersebut. Padahal yang mati tu adalah orang lain. Tengok gambar-gambar kat bawah ni:


Orang yang meninggal adalah ini


Bukan yang ini


Tapi lu orang tengok mereka spin dan putar belait macamana!

Itu pasal aku cakap, kalau bab nak main wayang dan nak menghasut ni haram,jadah-haramjadah dari Pakatan ni memang terer! Dah mereka tahu perhimpunan mereka tak berjaya maka direkayasa la cerita dongengan untuk tagih simpati! Sumber cerita ini Mc ambil dari House Pk untuk sebaran umum.

Kalau tak silap Mc, anak si Suhardi yang berlakon mati ni pun dah nafikan Bapanya mati. Suhardi ni sekarang tinggal di Bangi, sehat aje pun.

Kalau benar ada kematian pada perhimpunan Bershit ini, patutnya pihak penganjur yang perlu disalahkan, dan bukannya terletak kepada pihak berkuasa. Lagipun dah tahu perhimpunan ini haram dan tidak dibenarkan oleh kerajaan, pastinya polis akan ambil tindakan kalau berhimpun.

Pihak berkuasa hanya menjalankan tugas untuk suraikan perhimpunan. Siapa yang degil pastinya akan di ambil tindakan.

Kalau dah tau sakit, atau berpenyakit, tak payahla menyusahkan diri datang ke tempat yang macam ni. Bila dah jadi apa-apa kan menyusahkan orang lain..

McTheory:
Berlakon mati konon.. memang kaki pembohong tegar..

2 ulasan:

Sudir berkata...

Yang sakit tu datang semata-mata nak mati syahid baii..

Tanpa Nama berkata...

.
mati shahid?... dtg sbab atas arahan pmimpin (Mat Sabu-yg kmdiannya arahan brsama S.Ambiga) utk mnimbulkn hru-hara... itukh yg dnamaknnya mati syahid???

asal srtai prhimpunan anjuran Pas je dikira mati syahid, mngarut btoi!!!