Sabtu, 30 Julai 2011

PANAS!! BENARKAH CINCIN DS ROSMAH BERHARGA 24 JUTA?? ini jawapannya..



Blogger pakatan dok memfitnah sana-sini mengenai cincin 24 juta. Mereka buat cerita pasal cincin tu macam cincin tu benar-benar wujud dan DS Rosmah membelinya. Sedangkan kita pun tak tahu, benar atau tidak kisah pasal cincin misteri ciptaan kisah paling banggang Chegu Bard.

Apa kata DS Rosmah?

“Tak ada apa yang saya nak cakap (mengenai pembelian cincin lebih RM24 juta) sebab saya tidak ada masa hendak layan perkara seumpama ini. Ikut sedap dia (blogger) saja hendak cakap (tuduh).


“Ini bukan perkara seronok-seronok, ini adalah fitnah... apa yang saya tidak rasa? Semua saya sudah rasa (difitnah). Justeru, daripada saya layan perkara seumpama ini lebih baik saya beri perhatian kepada hal rakyat kerana itu lebih penting,” katanya selepas menghadiri Majlis Apa Khabar Permata Negara di sini, semalam.


Tengok, DS Rosmah pun malas nak layan beruk blogger Pakatan yang dok memfitnahnya. Manusia yang paling benci pada DS Rosmah ialah  Hishammudin Rais, blogger si Tukar Tiub aka pelanggar pelacur siam.


Jika melihat pada tulisannya.. Mc dapat rasakan betapa dia bencikan DS Rosmah bagaikan DS Rosmah pernah menolak cintanya dahulu.


Bagaikan dendam kesumat lama yang masih lagi terhutang.


Kalau nak tahu, si Hisham Rais la orang yang mula-mula mengelarkan DS Rosmah dengan pelbagai gelaran. Bahkan sehingga kini, DS Rosmah terus dicaci dan cacian itu disambut oleh beruk-beruk Pakatan yang lain. Kalau DS Rosmah nak ambil tindakan, sila ambil tindakan keatas Hisham Rais kaki pelacur dan Chegu Bard kaki main belakang.

McTheory:
kadang-kadang.. sabar pun ada hadnya..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rasa nya dalam perkara sebegini..
selagi yang di fitnah boleh bersabar...teruskan saja. Allah sentiasa berserta dengan orang2 yang sabar. Dan bagi mereka2 yang menabur fitnah..AWAS!!!!!
TERUK KAMU AKAN DI KERJAKAN.

Janggoat Antuh berkata...

Bukan apa, si Jengloat@tukar tiub dulu ada krisis dgn Kementerian M'sia pasal isu kewarganegaraan. Si bodo TT ni mahu memiliki 2 kewarganegaraan, M'sia dan US tapi tidak diluluskan dan disuruh memilih hanya satu saja kewarganegaraan. Itu pasal yg perangai dia mcm babi dicabut ekor...

Kalu aku.... hantar dia balik US, jadi org yahudi sana, lagi baik!!!!

Bijan berkata...

Manthop sungguh jwp kak mah.
Mudah2an jawapan itu secara sedar bhw Allah maha mengetahui dan malaikat rokib & atid sentiasa mencatat.
err agaknya apa masalah rakyat yg sednag diselesaikan oleh kam mah kita, hamba rakyat nak gak tau.he he