Rabu, 20 Julai 2011

PANAS!! PEGUAM PAS KANTOI SENDIRI LANGGAN PELACUR!!

kaum Anwar..


Peguam PAS Mohamed Hanipa Maidin mendakwa, beliau difahamkan perhimpunan BERSIH 2.0 genap seminggu lalu mendapat sokongan pelbagai lapisan masyarakat, sehingga terdapat pelacur yang mengambil cuti untuk menyertainya.

"Pada 9 Julai, sebelum perhimpunan, (saya) ada (bersembang dengan) seorang (aktivis) Cina buat tinjauan. Beliau terlibat dengan sebuah NGO, menemuramah pelacur di Lorong Haji Taib.

"Beliau kata, ada pelacur minta cuti untuk bersama-sama dengan perhimpunan BERSIH. Saya diberitahu begitu. Saya percaya dia (aktivis) bercakap benar kerana beliau bersama dengan NGO.

"Kalau pelacur minta cuti untuk bersama dengan BERSIH, ini (menunjukkan) BN dah teruk. Pelacur pun tak sokong BN," katanya disambut dengan gelak ketawa dan tepukan kira-kira 200 hadirin yang hadir dalam ceramah di Gombak malam tadi. Sambung baca sini

Cewaahh.. kononnya NGO aktivis cina la pulak. Boleh pakai ke? Tah-tah dia yang nak pi melanggan, frust sebab pelacur cuti. heh..

Inilah orang Pas, mereka sanggup agungkan sesiapa saja, walaupun pelacur, semata-mata untuk menentang UMNO/BN. Malah cerita pelacur sertai bershit ni, menjadi topik hangat kononnya pelacur pun tak suka BN.

Ni nak habaq mai ni.. hanya pelacur, yang suka pelacur, Anwar pun langgan pelacur, Pkr pelacur politik, Pas pelacur Agama dan Dap, bapa segala pelacur.. haa.. dah kena dah tu..

McTheory:
Nanti nama tukaq jadi Pakatan Pelacur!!

2 ulasan:

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Mereka ni memang puaka.. apa nak hairan dengan pelacur yang sokong mereka sebab agama pun mereka lacurkan... Perhimpunan pun untuk otak kuning...

KELISA DURI berkata...

Memang pencuri kenal pencuri...... dan pelacur kenal pelacur.... Depa tu memang pelacur... Sebab tu pelacur sokong ... Pelacur sebenarnya adalah org. yg kecewa... yg ada dalam fuckatan semua kecewa...... Nwar kecewa kerana tak jadi PM.... Dan mereka akan terus 2 an menjadi pelacur ....