Jumaat, 15 Julai 2011

PANAS!! PUAK PAS SANGGUP MURTAD DARI SOKONG UMNO!!


sumber Mc ambil dari House Pk

Tengoklah betapa jahil, dangkal dan kufurnya puak-puak Pas ni. Sanggup murtad dari masuk UMNO? Patutla puak-puak ni sanggup menyokong si Ambabiga yang menyokong orang Islam murtad tu. Malah setia dengan Anwar si kaki liwat dan penutuh pelacur.

Demi untuk menegakkan benang yang basah, puak-puak ni sanggup jual agama Allah demi Anwar? Demi untuk kemenangan politik dunia, puak-puak ni sanggup gadaikan diri demi Anwar? Mana yang lebih berkuasa, dan mana yang mereka sembah sekarang ni? Allah SWT atau Anwar Al-juburi?

Ayat sanggup murtad bukan boleh buat main-main bro.. silap-silap, sekarang pun ko dah consider murtad. Masyallah.. apa nak jadi la dengan puak Pas yang banggang ni.

Agama pun mereka boleh buat main-main.. hmm..

McTheory:
dangkal betul puak-puak ni..

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah lebihkan parti dari agama. itu yang kalau masuk umno sanggup murtad. betul2 taksub dengan parti politik puak pembangkang ni.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah macam tu, mamat tu dah jatuh murtad la..pasal mende kecik pun sanggup cakap cam tu!!

suh dia belajar ilmu tauhid dulu sebelum sebok masuk politik!!!

Tanpa Nama berkata...

Dia ni Mak dia beranak keluaq ikut juboq!

Tanpa Nama berkata...

Wah ada can ler aku nak bunuh puak-puak Bersih ni..leh masuk syurga sebab perangi orang murtad..

Tanpa Nama berkata...

Depa ni bacal AlQuran ... tapi sengaja tolak ayat ini ... petikan dari - http://www.alquran-melayu.com/48-al-fat-h/
[29]
Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). Engkau melihat mereka tetap beribadat rukuk dan sujud, dengan mengharapkan limpah kurnia (pahala) dari Tuhan mereka serta mengharapkan keredaanNya. Tanda yang menunjukkan mereka (sebagai orang-orang yang soleh) terdapat muka mereka – dari kesan sujud (dan ibadat mereka yang ikhlas). Demikianlah sifat mereka yang tersebut di dalam Kitab Taurat; dan sifat mereka di dalam Kitab Injil pula ialah: (bahawa mereka diibaratkan) sebagai pokok tanaman yang mengeluarkan anak dan tunasnya, lalu anak dan tunasnya itu menyuburkannya, sehingga ia menjadi kuat, lalu ia tegap berdiri di atas (pangkal) batangnya dengan keadaan yang mengkagumkan orang-orang yang menanamnya. (Allah menjadikan sahabat-sahabat Nabi Muhammad, s.a.w dan pengikut-pengikutnya kembang biak serta kuat gagah sedemikian itu) kerana Ia hendak menjadikan orang-orang kafir merana dengan perasaan marah dan hasad dengki – dengan kembang biaknya umat Islam itu. (Dan selain itu) Allah telah menjanjikan orang-orang yang beriman dan beramal soleh dari mereka, keampunan dan pahala yang besar.

Saya ulang permulaan ayat itu ... Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam).

Adakah kita nafikan ayat ini ?
Siapakah ikutan/Imam kita ?

Fikirkan lah.

ALLAH KNOWS BEST.

Tanpa Nama berkata...

awat jadi macam ini...dik mengucap balikk.jangan persendakan allahh..kita akan mati...akan mati..akan mati....kini kita sehat...harus syukurrr......semua tuu kita tinggal...macam tok nenek kita yg dah pergi...giliran kita pun akan sampaiii.....juga.....astagaaaaa....

Tanpa Nama berkata...

Budak Thoriq ni belum cukup akal lagi.. umur kalau tak silap baru 19 tahun.. tapi kira memalukan diri dia sendiri juga laa sebab ada member bagi info dia la ni budak UIA.. dia ni kira Mat Motor la sebab ke hulu ke hilir dengan motor (HONDA EX5?) dia tu.. Dia ni gila babi peminat Pasukan Kenari (FC Kedah).. Kesian aku kat keluarga dia yang masih duk Kedah tu, sure tak tau anak dia dah jadi malaun semi-murtad.. Aku doakan budak Thoriq ni bertaubat laa.. kalau ya pun nak berpolitik biarla tunggu habis belajar dulu.. ini aku dah semak kat web SPR daftar mengundi pun belum.. tak malu ke kau thoriq? Belajar pun pakai duit MARA. ada hati nak lawan kerajaan..?

Tanpa Nama berkata...

kalau betul betul nak jadi ahli pas kena pi belajar agama dulu baru tau pas tu najis ke atau tidak belajar habis baru nilai umno tu haram ke tak termasuk blogger nih