Khamis, 7 Julai 2011

TUDIAA!! ANWAR DAH MENGAMUK DAH.. takutnyer..



Mc baru baca kat sini mengenai Anwar nak kerahkan 300,000 ahli puak-puak pakatan ni turun padang sertai Bersih.

Takutnyaa..

takutnyaa..

300,000 ribu je ke?

UMNO ada 4 juta ahli berdaftar. Campur Perkasa, campur NGO-NGO lain agaknya berapa ramai yang boleh turun.

Wanita UMNO saja dah ada 2 juta ahli.

Rasanya kalau wanita UMNO gerakkan ahlinya pun, dah tengelam puak bersih ni kena gelombang merah.

Kepada puak Bersih, jangan ingat diri tu kuat, kerana masih ada yang lebih kuat dari anda. Jangan ingat diri tu hebat, kerana masih ada yang lebih hebat. Jangan anggap kaum lahanat korang yang ramai kat Malaysia ni, kerana masih ramai rakyat Malaysia dari keturunan baik-baik dan cintakan keamanan.

Jangan ingat Malaysia ni seperti atuk korangnya punya, sebab semua ini pinjaman untuk kita warisi pada generasi yang akan datang.

Ada faham!

McTheory:
Ambabiga dan Anwar.. boleh jalan daa..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

knp juburi tak kerahkan ahli PKR?sbb ahli pkr xsampai pun 300ribu jd kena la bgabung dengan fuckatan yg pasti puaka2 PAS yang paling ramai berdemo,puaka BABI DAP hanya segelintir takot kena tangkap. Yang paling bodoh orang melayu/islam ikot telunjuk Ambigga Panddykutty anti islam,

Tanpa Nama berkata...

dengaq boleh...percaya jangan...kaki aota ni...last sekali pujuk Na'jis jugak suruh pak serban/jubah & minah tudung labuh turun buat pasai...yang puak cina/paria dok kat rumah tengok MELAYU buat taik kat jalan...bodoh-bodoh

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Dah memang dasar bingai.. nak juga merusuh... yang mengikutnya pun 2 kali bingai... orang Melayu/Islam pulak tu... Nanti jawapan mereka kubur sendiri2, sendiri2 mahu jawab... itu bila dah mati, kalau kena tangkap masuk penjara, anak bini nak letak mana? Salah juga BN/UMNO... Otak mana?