Rabu, 24 Ogos 2011

HEBAT!! Dap Yakin Tawan Putrajaya!!

Anjing Dap dalam latihan..

DAP Mahu Memerintah Kerajaan Pusat

Pengerusi DAP negeri Johor Dr. Boo Cheng Hau berkata, DAP negeri Johor yakin Putrajaya dalam genggaman mereka pada PRU13. Ini kerana hampir 100% masyarakat Cina telah menyokong mereka. Jika ada calon DAP yang bertanding kemenangan sudah hampir menjangkau 100%.

DAP kini cuma akan membantu rakan-rakan mereka yang lain seperti PKR dan PAS agar masyarakat Melayu memilih PKR atau PAS bukannya UMNO. Bagi mereka MCA sudah tidak diterima oleh masyarakat Cina. Walau apa pun yang kerajaan bagi atau menjanjikan sesuatu masyarakat Cina tetap akan memilih DAP.

Kini DAP giat untuk mengambil hati masyarakat Melayu dengan masuk ke kampung-kampung dalam bulan Ramadhan bagi mengedarkan sepuluh ribu kad ucapan selamat hari kebangsaan dan kad selamat hari raya kepada semua kaum.

Beliau berkata: “pada masa sama kad itu ditulis dengan 4 bahasa untuk kad ucapan selamat hari kebangsaan, menunjukkan DAP parti yang bersemangat pelbagai kaum”.

Boo Cheng Hau berkata, pada PRU 1995, 1999, dan 2004 ketiga-tiga musim ini DAP tidak pernah menang sebarang kerusi di negeri Johor, sebaliknya pada PRU 2008 DAP menang 1 parlimen dan 4 DUN, ini adalah permulaan yang amat baik, diharap parti dan rakyat di negeri Johor dapat hayatinya dan pada PRU akan datang melangkah untuk memerintah Putrajaya dan Nusajaya, sebagai sasaran.

Beliau juga umumkan, di samping Ketua Penasihat DAP Lim Kit Siang telah umumkan bahawa negeri Johor adalah diletakkan di baris hadapan untuk ditawan, Jawatankuasa DAP negeri Johor sokong sepenuhnya.

Lim Kit Siang berkata, Pakatan Rakyat telah menang 82 kerusi parlimen pada PRU 2008, jika mahu memerintah kerajaan pusat, sekurang-kurangnya perlukan 112 kerusi parlimen, tetapi jika kita mahu menubuhkan sebuah kerajaan yang stabil, kita perlu tambah lagi 10 kerusi, dengan itu pada PRU ke-13 perlu menang 30 hingga 40 kerusi perlimen berbanding PRU tahun 2008.

Beliau menegaskan, dengan itu keputusan pilihan raya di negeri Johor, Sabah dan Sarawak amat penting, jika dapat melepasi kemenangan 1/3 daripada kerusi parlimen di negeri-negeri itu, Pakatan Rakyat ada harapan memerintah Putrajaya. - Nanyang Siang Pau

Hebat dan dahsyat! Memang tidak syak lagi Dap sebenarnya mempunyai rancangan sendiri untuk menjajah Malaysia dan jadikannya seperti Singapork. Patut la sekarang ni di rekrutnya pula, melayu-melayu banggang untuk dijadikan calon dan anjing bagi mewakili Dap pada PRU nanti.

Gabungan Dap bersama Pakatan Haram, hanyalah mencari kekuatan semula selepas tewas teruk pada PRU ke 11 dulu. Ternyata dengan sokongan Pakatan Haram dan Anwar, Dap sudah bergerak bebas dan kuat untuk membaham semua undi cina dari BN, yang suatu ketika dahulu merupakan penyokong kuat BN.

Sedang melayu Islam saling bergaduh dan menjual sama sendiri, pihak ketiga dan keempat sedang merangka untuk menjadikan melayu tukang gaji ditanah Air sendiri.

Bagus wahai bangsa ku.. sokonglah Dap lagi.. lepas ni kita tinggal seluar dalam saja sorang satu.

Masalah PAP untuk mencari tanah bagi membuka wilayah baru Singapork pula akan selesai jika Dap yang berkuasa kelak.

Bagus dan Tahniah..

McTheory:
Sanggup mati dari jadi kuli di tanah sendiri..

3 ulasan:

ANAK BUKIT HIJAU berkata...

Salam.

Awat hangpa ingat semudah tu hangpa nak ambilalih pemerintahan Kerajaan Pusat.

Setelah hangpa mai sebagai buruh kasar dan peminta sedekah.
Dan nenek moyang kami tersalah anggap dan menerima hangpa, atas dasar kemanusiaan.

Setelah mengaut segala hasil Negara dan merampas kekayaan kami dengan tipu muslihat.
Setelah hangpa bunuh “ pemimpin-pemimpin” menerusi pelbagai kerja jahat.
Hangpa siksa dan bunuh orang kampung yang hangpa tak setuju kerana tak menyebelahi hangpa..

Hangpa mula pula pertikai kedudukan dan hak kami yang dimaktubkan dalam PERLEMBAGAAN NEGARA, yang mana hangpa juga setuju bersama menerimanya.

La ni hangpa nak halau kami dari Tanah Tumpah Darah kami.

Tak semudah tu.
Kamipun ada maruah.

Dengan izin Allah, dalam masa terdekat seluruh bangsa kami yang mengaku dirinya Melayu, akan ketepikan semua pertelingkahan dan fahaman politik yang merugikan bangsa dan nekad bersatu menghadapi, membujur lalu melintang patah, atas segala ancaman yang hangpa sedang rancangkan.

Awanama berkata...

Apa nak buat. Aku cadangakan kau albumkan semua muka-muka orang melayu yang pegang bendera DAP sepanjang kemelut-kemelut yang pernah berlaku dimalaysia termasuk yang menghalang kenderaan sultan perak, yang menyertai bersih, pemimpin melayu yang bersekongkol dengan DAP.
Kemudian kau buat satu blog khas untuk gambar semua orang-orang tadi dan dilabelkan sebagai 'Penyokong DAP berbangsa Melayu'. Blog itu mesti diupdatekan selalu. Gambar saja.
Album ini akan jadi ingatan kepada melayu sekarang dan generasi akan datang bahawa itu lah muka-muka yang menyebabkan melayu miskin dan mengemis ditanahair sendiri.
Jangan lupa selitkan satu bahagian yang memuatkan gambar-gambar peneraju GLC yang mempunyai penasihat-penasihat bukan melayu atau menteri besar, menteri yang tidak tegas atau timbalan-timbalan menteri yang menyokong tindak-tanduk pembangkang. Ini penting supaya kita orang-orang islam melayu khasnya tidak tertipu dengan agenda kafir harbi.
MAKAN GAJI ATAU AMBIL KEUNTUNGAN DARI KERAJAAN TETAPI MENYOKONG PEMBANGKANG. Biar keturunan mereka tahu bahawa mereka dibesarkan oleh pendapatan yang datang dari pengkhianatan.
Aku jamin blog baru tersebut akan dapat hits tertinggi, tapi risiko pun tinggi juga.

Inai Merah berkata...

Membujur biar kita lalui melintang jangan kita patah.

Mereka inilah serpihan-serpihan gangster kumpulan kapak. Juga pembawa fahaman sosialis komunis.

Orang Melayu yang menyokong mereka adalah dari kumpulan Langau Hijau.
Langau ni akan dibelai oleh puak ini setahun dua saja bila dah berkuasa.

Lepas tu habis kena sembur dengan racun serangga.

Bukan setakad pening tapi terkangkang mampuih.