Rabu, 10 Ogos 2011

LAAA! SEKOR LAGI NAK MASUK DAP?? hmm..


Siapa dia ni.. bagus sangatkah lelaki dalam gambar ni? popular sangat kah? baca la sendiri..

Aspan Alias berasal dari keluarga yang merupakan orang kuat pemuda UMNO Negeri Sembilan dan beliau juga adalah dari keluarga UMNO. Namun pertemuan demi pertemuan Aspan dan juga Anthony loke membuat ramai orang yang syak wasangka bahawa Aspan Alias akan menyertai DAP.


Ramai orang tahu Aspan tidak bertuan dan beliau dahulu yang merupakan penyokong kuat Ku Li tetapi sekarang sudah tidak lagi di endahkan oleh Ku Li. Mungkin itulah sebab nya Aspan mencari tuan lain. kini Aspan bertuan kan DAPig. Aspan akan menjadi jentera penghasut DAPig kepada orang orang Melayu Negeri Sembilan.


Aspan sudah pun memulakan pekerjaannya sebagai jentera dan lidah pengarang DAPig satu pekerjaan yang paling hina bagi seorang bloggers yang mahu mengadaikan tanah air nya kepada DAPig. inilah sebenar Aspan alias dan inilah buktinya. Sambung baca SINI.

Nampaknya dia ni juga seorang blogger dan sering mengkritik hebat kepimpinan MB Negori.. cari glamor.. bila tak dilayan, masuk Dap..haa.. bagus, sesuai sangat..

McTheory:
Dah ramai daftar jadi Anjing Dap.. Ketuanan Anjing Dap!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro

Jangan jeles la

Dia tahu inilah peluang nak jadi wakil rakyat

Kalau masih dalam UMNO, sampai mampos pun tak rasa

Jual bangsa pun juallah

Inilah bakal calon di kawasan majoriti Melayu nanti

Gua pun pernah didatangi oleh orang orang kuat PKR

Gua demand 5j, saja saja, memang dorang tak kan bagi punya, 5j beb, hidup mati balik pun tak kan dapat muka macam gua. Tapi kalu kasi gua rembat beb, nak maki pun makilah, tujuh keturunan aku senang, aku peduli apa. lepas tu ishtihar keluar.

PRU 13 ni, satu peluang besar untuk orang Melayu jadi calon DAP untuk kawasan majoriti Melayu

Sapa sapa nak wat bisnes politik, nilah masanya

miang paneh berkata...

tak perlu highlight si aspan ni. dia mmg tggu org crita pasal dia nak kan perhatian utk up kan diri sendiri. org kecewa dan tak boleh terima kenyataan mcm dia ni jgn pedulikan saja. biar dia syok sendiri perasan. akhirnya dia akan mati pelan-pelan kempunan.

Quantum Metal Consultant berkata...

Aku tak lah kaya, tapi setakat 5j untuk jadi anjing DAP atau Anwar, sorry lah aku masih ada harga diri.

Harga diri kalau ada, kalau ikhlas, kalau kerja kuat, insyaAllah Allah bagi rezeki lebih dari itu.

Aspan Alias akhirnya membuka topeng sebenar, kalau busuk di UMNO atau di manapun, tetap busuk juga.

Bloggers yang takut bayang sendiri, melenting dikritik dengan pelbagai alasan,manamungkin aspan boleh jadi wakil rakyat terbaik. Dapat angkat beg dan file lim eng guan turun naik tangga pun dah kira bagus.

Tanpa Nama berkata...

kah kah orang di Kuala Pilah tempat aspan lahir dah lama lupa siapa aspan tu...kalau nak bertanding di Kuala Pilah skali pun silo lah....den tak kisah pun huhuhuhuhh...