Sabtu, 13 Ogos 2011

PANAS!! ANWAR 'GOYANG' BILA DS NAJIB DAN DS ROSMAH KE MAHKAMAH!!



Mengikut sahabat-sahabat yang berada di mahkamah semasa kehadiran DS Najib dan Isteri. Anwar kelihatan agak benggang, gelisah dan tak tentu arah bila mengetahui kedatangan DS Najib ke mahkamah. Apakah Anwar tidak menyangka bahawa DS Najib akan bersedia ke mahkamah untuk ditemubual? Atau strategi untuk menangguhkan kes tidak kesampaian?

KUALA LUMPUR Ogos – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor menghadiri sesi temu bual bersama barisan pembela berhubung kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim petang ini.


Perdana Menteri dan isteri tiba di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur kira-kira pukul 2.55 petang selepas mereka dimohon hadir sebagai saksi untuk ditemu bual oleh pihak pembelaan bagi perbicaraan kes liwat Anwar terhadap pembantunya, Saiful Bukhari Azlan. - Utusan

Bila di tanya kenapa DS Najib ke mahkamah semalam?

Ini jawapan beliau,

“Saya menghormati keputusan hakim. Sebagai rakyat Malaysia, saya hormat, tidak kira apa juga jawatan saya. Sebab itu saya hadir ke majlis itu dan telah menyatakan pendirian saya,”

Mc tabik hormat pada DS Najib yang berani memperjuangkan kebenaran. Berani kerana benar la katakan..

DS Najib menghormati mahkamah, Anwar bila lagi?

McTheory:
Anwar penakut, asyik tangguh-tangguh saja kerjanya..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anwar ni,,xpayah sruh dtg mahkamah..bagi DNA pun payah..xtau nk ckp apela..