Jumaat, 26 Ogos 2011

TABIK SPRING! Kat Papagomo, lu memang dahsyat bro..


Khalid gereja, gelisah gundah dan gulana di buatnya. Marah benar dia dengan PapaGomo. ha ha ha.. Gomo memang blogger pro kerajaan nombor satu la. Beliau layak dan Mc pun dah kagum dengan keberanian dan semangat perjuangan Gomo.

Jangan risau dengan Khalid Gereja tu bro.. sebenarnya dia hanya lebih mengertak dari bertindak. Dia mau lu lari bro.. paling tidak pun minta maaf dengan dia.

Mc pun takmau nak ulas pasal gereja DUMC tu. Mc pasti semua dah tahu cerita sebenar.. pendedahan demi pendedahan sudah dibuat.

Kalau masih sangsi, boleh klik sini dan sini.

Hanya orang bodoh saja yang masih salahkan Jais. Puak liberal macam Khalid Gereja ni memang marah sangat la pada Jais sebab mereka tak kisah kalau ada Islam murtad.

Taktau la Islam kot mana si puak-puak Pas ni..

Puak ni Islam dalam IC saja kot.. lain tarakk!!

McTheory:
Makin teruk dah puak Melayu gereja macam dia ni..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Politik bandar dah jadi macam politik Nazi iaitu siapa kuat dia benar. Siapa kuat menguasai media baru makanya dia otomatik jadi penentu kata dan suku kata.

Selebihnya dialah yang paling baik dan benar meskipun sebenarnya dia tidak baik dan tidak benar.

Dalam konteks ini juga nampaknya siapa yang menguasai ceramah di masjid makanya dia bebas mengata itu dan ini pada pihak lawannya.

Apabila Khalid mengatakan ini:

"Tetapi apakah mungkin, oleh kerana ramai Melayu UMNO tidak faham Al-Quran, maka mereka ingin berusaha supaya orang bukan Melayu juga tidak memahaminya?"

yang dibuat di bulan Ramadhan, tidakkah ini adalah salah satu contoh bagi ciri-ciri politik baru tahap gaban yang dimaksudkan di atas tadi?

AntiGaban