Jumaat, 26 Ogos 2011

TUDIAA!! Lagi Segmen Dap memperbodohkan Melayu.. kena jual la..


Aduhh.. ini orang panggil segmen memperbodohkan melayu. Dulu strategi ni jugala yang si Kuan Yew pakai untuk perbodohkan melayu Singapork dulu. Dorang keluar modal dua tiga ringgit, tapi dorang kaut balik dua tiga juta. Jangan dok kena tipu laa.. Guan Eng ni cina perut kering. Mana ada ruang untuk melayu langsung. Kalau dia keluar modal tu maknanya ada la benda dia nak buat.

Kalau benar dia ni nak bantu Melayu, berapa ramai melayu kat Pulau Pinang dia bantu? berapa banyak rumah kos rendah yang dia dah buat? Berapa banyak medan selera atau gerai melayu yang dia buat untuk bantu peniaga melayu kecil-kecilan? Buat rasanya takdak, tapi roboh tu banyak la. Kemajuan yang dia bawak kat Pulau Pinang tu pun, hanya untuk kaum cina. Habis tanah kaum melayu dan india di ambil balik. Merempat la jawabnya..

Itu pun masih ada melayu bodoh yang menyokong si Guan Eng ni. Jangan jadi bodoh la.. strategi memperbodoh dan membuat melayu terhutang budi ni, merupakan strategi terbaik untuk menghambakan melayu.

Bapak dan anak sama-sama perut kering, jenis tak boleh pakai. Sekarang ni memang la mereka ni nampak baik, bila dah berkuasa kelak, korang tahulah langit tu tinggi ke rendah. menyesal tak sudah.

Tolong la melayu.. jangan jadi lembu.. jangan jual melayu..

P/s: Sokong Haramkan Dap? klik SINI

McTheory:
Pelan penjajahan Malaya sudah bermula..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

What can you expect from a racist cum communist as well as anti Islam. Only pas idiot in Penang kiss his ass.