Selasa, 9 Ogos 2011

TUUDIAA!! PAS LEBIH PENTINGKAN POLITIK DAN KUASA DARI ISLAM!!



Bagi orang Pas, isu memurtadkan umat Islam tak penting berbanding dengan isu MyPR dan MyKad. Isu MyPR dan MyKad sudah banyak kali diterangkan oleh JPN dan SPR namun puak-puak ni masih lagi enggan menerima jawapan tersebut.

Mereka ini masih mengadu domba memusingkan cerita dengan pelbagai tohmahan supaya rakyat takut dan tidak percaya lagi pada JPN dan SPR.

Bila timbulnya isu murtad dan serbuan Jais keatas gereja. Mc rasa isu ini lebih penting, dan terbukti bahawa tindakan Jais (melakukan kunjungan)  berdasarkan laporan awam adalah benar.

Namun perkara ini langsung tidak diendahkan oleh pemimpin-pemimpin Pas. Bagi Nik Aziz, perpaduan dalam parti Pas perlu diutamakan berbanding pepecahan umat Islam di Malaysia. Bagi Hadi Awang pulak, keutuhan pakatan rakyat perlu diutamakan, sebab itu mereka tak berani dan amat takut untuk menyentuh isu hal gereja ini. Kemudian si Deris itam ni pulak, lebih mementingkan isu MyKad dan MyPr dari isu umat Islam.

Apakah ini kepimpinan contoh sebuah parti bernama parti Islam?

Demi kuasa dan undi, mereka ini jatuh dan rebah melutut ketanah disebabkan Dap.

Hancur musnah maruah Islam disebabkan politik. Bersepai perpaduan disebabkan khianat dari kaum sendiri. Mc tak mampu nak kata apa lagi. Cuma terkilan dengan sikap pemimpin Pas yang masih bermain wayang walaupun sudah ada umat Islam yang hampir dimurtadkan.

Moga Allah buka kan hati dan otak mereka melihat kebenaran..

McTheory:
Apa lagi yang penting bagi seorang Muslim selain mempertahankan kesucian agamanya? 

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kaum PAS ini adalah musuh Allah dan Rasulnya. Mereka menyembah pelbagai tuhan dari Kuasa, DAP, Komunis hinggalah kepada Elizabeth Wong dan Teresa Kok. Mereka ini berjuang mempastikan tuhan-tuhan mereka tidak murka, soal murtad bukan urusan kaum PAS durjana ini. Semua Umat Islam wajib bangkit menentang gerakan murtad ini, ini perkerjaan Umat dan ini juga pekerja sahabat-sahabat saw. Jauhi kaum PAS durjana.

gentingsena berkata...

Gila kuasa hingga hilang agama. masyaallah.. bertaubatla.

Medan Tempur Kedah berkata...

pas kata menetang isu murtad..tp kenapa sokong ambiga??