Selasa, 13 September 2011

GEMPAR!! Akibat Geram dengan Mat Sabu dan Anwar, Stadium Darul Aman jadi Mangsa Conteng!!

Stadium Darul Aman Alor Setar

Conteng luah perasaan geram pada Mat Sabu dan Anwar

Mat Sabu dengan Anwar punya pasal, pengurusan stadium jadi pening nak cat

Mc tak tahu kerja conteng dinding stadium ni kerja orang UMNO ka atau orang Pas sendiri yang nak tuduh UMNO. Tapi kalau dah sampai meluahkan perasaan kat dinding-dinding ni memang dha tahap parah la. Kalau bukan orang UMNO pun mungkin rakyat Kedah yang dah mula menyampah dengan Mat Sabu dan Anwar. Biasa la perangai memang spesis komunih.

Tapi bagi puak Pas. Apabila jadi perkara macam ni, depa terus tuduh UMNO. Apa hal? Belum ada bukti, belum ada saksi, tiba2 UMNO kena? Ohh betul la, kalau mengikut hukum Islam Pas, yang jahat segalanya dari UMNO, kalau yang baik tu, tentunya datang dari Pas. Betul tak?

Rasanya, rakyat Kedah yang conteng tu. Mungkin tak tau nak luahkan perasaan macam mana, tu yang depa bantai tulih kat dinding stadium tu.

Namun apa yang pasti, rakyat dah memang menyampah dengan Mat Sabu dan Anwar.

McTheory:
Sebab dua ekor ni, Pakatan boleh gulung tikar terus!

4 ulasan:

C L J berkata...

GERAM SANGAT DAH GAMAKNYA ...

Tanpa Nama berkata...

Masa PRU13 nanti pastikan PAS dan PKR tersungkur diKedah.Jangan bagi depa menang satu kerusi pun .Baru depa reti orang melayu Kedah dan meluat kat depa.

Tanpa Nama berkata...

Luahkan melalui peti undi

Tanpa Nama berkata...

Mat sabu boleh menang Maharaja Lawak ke 6, dalam siri penerangan mengenai perjuangan Mat Indera bersama Profesor dan sapa sorang lagi yang berjambang itu, mat sabu punya buat lawak sampai prof. pun gelak tak kering gusi. Pada pendapat saya prof pun terpegun melihat betapa mat sabu lebih hebat dari prof, sedangkan mat sabu hanya berkelulusan spm saja tapi boleh menawan saorang yang bertaraf prof. Hebat, hebat,

Kita kasi ajar ini pakatan dalam PRU 13 ini.

Aku cadangkan supaya pilihan raya ke 13 di adakan lewat sedikit kerana semakin lama ada semakin banyak isu yang memporak perandakan Pakata Rakyat, dengan itu mudahlah kita untuk menawan semula semua negeri-negeri yang telah terlepas ke tangan pembangkang, kecuali negeri pulau pinang jika orang melayu PAS masih tidak sedarkan diri.

Aku sokong memang dari spesis yang sama kerana bila mereka sudah berdamai boleh pula duduk di atas satu pentas untuk memberi ceramah. Dulu macam siri dengan kapor, macam anjing dengan kucing.

warga sebelum merdeka