Jumaat, 2 September 2011

Lagi Rencana Memperbodohkan Melayu dan India..

Melayu bodoh penyembah Ambabiga..

Cerita India di perbodohkan la pulak..

Mc ni pengikut setia web Dap Melayu. Roket kini.. macam-macam cerita memperbodohkan Melayu ada kat sini. Baru-baru ni ada cerita seorang india yang terpegun dan terpaku dengan kemajuan Pulau Pinang sekarang ni. Apa yang majunya pun Mc taktau la.. Dia kata Pulau Pinang semakin bersih dan cantik. Kiranya artikel tu diterbitkan, hanyalah untuk membutakan mata orang luar dan menutup pekung kerajaan Dap di Pulau Pinang.

Sememangnya, bukan semua apa yang kerajaan Dap Pulau Pinang buat itu buruk. Mc juga perlu menjadi pembangkang yang konservatif. Namun yang baiknya, kebanyakkan hanya diperolehi oleh satu kaum sahaja. Sedangkan kaum minoriti disana agak tersepit dengan kerajaan Dap ni.

Kerajaan Dap begitu tegas dengan kaum minoriti, dan memanjakan kaum majoriti di Pulau Pinang. Faham-fahamla siapa minoriti dan siapa majoriti.

Cerita gerai melayu kena roboh, gerai melayu dihalau, kampung india dan melayu kena roboh dan dihalau, sering kali kita dengar sejak Dap menjadi kerajaan disana. Apakah itu satu kebaikkan kepada kaum minoriti?

Sedangkan gerai kaum majoriti walaupun haram, langsung tidak di usik. Malah perkampungan haram juga, mereka buat-buat tak nampak. Apakah itu pentadbiran yang baik?

Namun kini Dap Pulau Pinang sedang melancarkan propaganda terbaru, menyebarkan Pulau Pinang sebagai pusat pentadbiran yang baik dan cerita yang selalu dibawa oleh puak Dap Melayu ni pula, hanyalah cerita donggeng alaf baru yang bersandarkan kepada janji bulan dan bintang kepada bangsa melayu disana.

Angan-angan untuk Melayu..

Nampaknya projek Melayu jual Melayu, telah berjalan lancar..

Satu Lagi Projek Dap Memperbodohkan Melayu!..

McTheory:
Melayu 'Jual' Melayu..

Tiada ulasan: