Khamis, 8 September 2011

Tudiaa!! Adik Mat Indera pulak diperbodohkan Pas!

Pas nampaknya tak sudah-sudah nak perbodohkan diri dan orang lain. Kali ni mereka mengunakan adik Mat indera untuk menafikan bahawa mat indera terlibat dengan PKM (parti komunis malaya).

Sudah tercatat di dalam buku sejarah malaya dan buku yang ditulis sendiri oleh pihak komunis bahawa Mat Indera tu ahli PKM komponi ke 10. Malah merupakan ahli PKM yang paling aktif dan cemerlang semasa di zamannya.

Sedangkan adik mat indera kalau di ikutkan logik, sekarang ni dia berumur 68tahun dicampur tolak, baru berumur 4 tahun semasa peristiwa bukit kepong berlaku tahun 1950. Apakah budak 4 tahun tahu mengenai komunis dan aktiviti abangnya?

Budak berumur 4 tahun, belum tentu dia sudah kenal ABC. Sunat pun belum. Agaknya perbezaan lelaki dan perempuan pun belum tentu tahu. Masakan pula dia boleh tahu bahawa abangnya itu komunis ke tidak.

Pas tak sudah-sudah membuat rancangan bodoh untuk menafikan kesilapan mereka. Apa yang mereka tahu hanyalah create isu, kemudian spin, lepas tu isu tersebut dibawa oleh pengikut dan ahli2nya yang banggang.

Hinggakan isu yang sememangnya tak masuk akal pun ahli2 Pas boleh percaya. Memang ahli2 Pas dan pengikut pakatan haram ni totaly takdak otak. Semuanya hancur!

McTheory:
Woit Pas! Tolongla jangan jadi bodoh. Melayu jadi bodoh sebab ada orang macam Pas la. Suka memperbodohkan melayu!.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang tak masuk akal...orang bodoh saja yang boleh percaya