Isnin, 17 Oktober 2011

KASI PANAS!! Aziz Bari Buat Muka Kesian Spesis Setan??


Profesor kangkung buat muka kesian selepas mempertikaikan kuasa Sultan Selangor dalam titah baginda mengenai kes JAIS dan gereja DUMC. Sebagai seorang yang mengaku diri sebagai pakar perlembagaan, beliau tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan yang mempertikaikan dan menafikan titah baginda yang mahu menegakkan syiar Islam dan mahu menjaga akidah orang Islam dari dicemari oleh anasir-anasir jahat agama lain.


Jika dibaca artikel di atas, kita boleh mengandaikan, si profesor kangkung ni agak terkejut dangan reaksi rakyat Malaysia kerana kesalahannya mempertikaikan titah Sultan hingga menyebabkan rakyat Selangor yang setia kepada Sultan sudah mula melakukan laporan polis terhadap beliau.

Namun Mc di khabarkan bahawa, si Kangkung ni enggan memohon maaf kepada Sultan Selangor. Maknanya, si Aziz babi ni hendak menjadi hero bagi puak pakatan.

Apa hebatnya si Kangkung ni?

Mc berharap, rakyat Selangor terus melaporkan perkara ini kepada pihak polis, supaya si profesor kangkung akan di ambil tindakan sewajarnya. Biar beliau tahu bahawa, rakyat masih setia bersama Sultan dan tidak akan termakan dengan tohmahan pembangkang yang mahu merosakkan rasa hormat dan setia pada institusi di raja.

Siapa si Aziz Bari ni kalau nak di bandingkan dengan Tuanku Sultan?

McTheory:
puak ni mesti di ajar.. nak jadi hero konon.. mari kita tengok siapa yang kena..

1 ulasan:

Unknown berkata...

Prof kangkung, layak jadi ulam je...

NURUL IZZAH TIDAK SUKA PENDUDUK PUTRAJAYA MENDUDUKI RUMAH PR1MA? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/