Isnin, 17 Oktober 2011

TUDIAA!! Pas Kedah Meroyan Bila Mat Bashah Sertai Perarakan Tokong Sayuq

Apa yang tak kena?  Ada nampak gambar colok gaharu 
kat mana-mana kah dalam gambar ni?

Aku sebenarnya rasaa simpati kepada pasrael kedah kerana sudahlah tidak dapat mengurus negeri dengan baik, hasil hutan disebat semahu-mahunya, perumahan rakyat hanya diharap dari pihak swasta dan kerajaan pusat, bantuan kebajikan pula hanya ciput dan pilih bulu, peluang pekerjaan tidak banyak tersedia oleh kerajaan negeri, nak bayar pun cilok duit persekutuan yang diamanahkan untuk jalanraya dan pelbagai kepincangan yang amat teruk dan tidak boleh dimaafkan oleh rakyat Kedah pada PRU13 nanti, dan wajib dikembalikan balik kepangkuan BN.

Ini majlis kat Pejabat Menteri Besar ke?

Alih-alih mereka tiga hari lepas mendapat umpan cacing tetapi berhajat hendak mengail jerung.  Hanya kerana Dato' Paduka Ahmad Bashah(DPAB) menyertai perarakan sebagai menghormati kepelbagaian anutan di Malaysia, beliau telah dituduh dengan bermacam-macam oleh paria pasrael dengan harapan untuk meroboh maruah pemimpin UMNO Kedah.  Tetapi aku percaya rakyat tidak sebodoh itu dalam menilai tugas beliau selaku ADUN Bakar Bata dan Pengerusi BPUNK.







Nampaknya anutan mereka hanya membenarkan ADUN mereka untuk menyertai sebarang perayaan agama lain manakala jika ahli politik bukan dari kalangan mereka gugur syahadahnya...senangnya mereka mengukur dan menghukum.  Tidak hairanlah sikap mereka yang begitu, kerana kunci suurga yang sedang ditangan musBAHLOL am mereka diKelantan telah berada juga ditangan mereka kerana N.ajis telah membuat penduanya(duplicate) dan telah diberi kepada pasrael kedah untuk sama-sama meneghojoi kedalam suurga ciptaan agama mereka.

Mereka lupa sebenarnya dalam menempelak sesuatu yang tidak sepatutnya menjadi isupun, perbuatan dan tindakan mereka jauh lebih teruk dan hina dari apa yang tgelah DPAB lakukan, iaitu denga nhanya sekadar menyertai perarakan sebagai penghormati, bukiannya turut serta menyembah apa yang mereka sembah.

Lalu dikoreklah pandangan ahli-ahli penguasa agama yang anutannya sehaluan dengan pandangan mereka untuk mengiyakan tuduhan jahat penuh pekung mereka...Yang nak angguk hanyalah paria belaan mereka.  Rakyat  tidak sedangkal itu penilaian mereka. Raikanlah....hanya segelintir yang dok gelintey teloq pemimpin hangpa yang telan apa yang cuba hangpa sumbat.  Rakyat telah lama sedar dan tidak sabar untuk menyerahkan kembali kuasa mentadbir kerajaan Kedah kepada BN...percayalah......






**ADUN Tanjung Dawai juga pernah masuk kedalam Tokong Sayur untuk makan-makan maaa.....Entah apa depa taruh dalam makanan tu kitapun tatau looo.....Lepas makan bolehlah tolong bakar colok gahabru di belakang tu yer!!!!!

Cilok dari blog Det Guaq - Pelantaq Hujah

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hampa buat baik dgn bukan Islam tak pa kalau orang UMNO buat tak boleh , politik apa yang hampa pakai, orang la nie bukan dok pelan bodoh macam hampa tak habis habis dok pebodoh orang.Hampa tunggu PRU13 nie baru hampa tau langit tu tinggi atau rendah kalau tegok sikit mula lah nak begadoh.

Tanpa Nama berkata...

harap ada minyak babi dalam makanan tu...