Ahad, 16 Oktober 2011

MAMPUIH! Habis la AMK nak gempur dah isu liwat dan Scorpene!


Habis la DS Najib, mampuih la kita nak tahan DS Najib lepas ni. Dorang nak hentam pasal isu kapal selam dah. Lepas tu pasal isu liwat. Kononnya saksi terbaru ni 'kuat' sangat untuk mengurangkan keyakinan hakim kepada diri Saiful. Apa benda la puak AMK sakai ni.

Mula2 kita sentuh pasal kes liwat ni, takdak satu pun saksi alibi yang Anwar bawak untuk mematahkan hujah pendakwaraya dan menyakin kita bahawa Anwar tidak melakukan liwat. Anwar cuma bawa saksi2 merapu, pakar2 perubatan yang dah tamat tempoh, yang dah tak laku, tapi Anwar bawa sini untuk 'temberangkan' di mahkamah dan penyokong bangangnya.

Yang bangang tu pun dok percaya serupa tu la jugak.

Saksi kawan tempat belajar Saiful paling lawak dalam dunia. Mana dia jumpa mamat tu pun taktau la. Berapa banyak mamat tu dibayar oleh Anwar, tu Mc taktau, tapi mamat tu hanya memperbodohkan dirinya dikhalayak ramai dan hadapan orang lain. Kesian-kesian, terdesak sampai macam tu la Anwar. Sebab tu ada orang kata, Anwar takdak saksi alibi, dia cuma ada saksi 'alibabi' hehe..

Bab isu scorpene ni, Mc rasa ramai dah jelaskan pada semua. Banyak blogger2 telah mengeluarkan cerita sebenar pasal isu ni. Kat bawah ni Mc ambil dari blog The Unspinners. Pada sesiapa yang taktau lagi pasal isu kapal selam ni. Sila baca dibawah, jangan dok percaya sangat dengan si puak Pakatan Haram tu, nama pun dah haram, dalam Islam haram tu memang HARAM la, mana boleh jadi halal lagi.





Peguam hak asasi manusia dari Perancsai berikut dihantar keluar kerana melanggar syarat kemasukkan negara ini. Suaram hebuhlah kata kerajaan sedang cuba menutup mulut di atas salahlaku rasuah dalam pembelian Scorpene.

Baiklah ... dah nak habis bulan September. Suaram janjikan penyiasatan akan selesai dan hasil penyiasatan akan didedahkan pada bulan September? Mana dia hasil siasatan?

Yang ada dikatakan hanya tindakan ini dan itu akan diambil. Polis akan atau sedang siasat. Ini dan itu dah difailakan di mahkamah. Kalau setakat itu, Mat Salleh mabuk pun boleh lakukan.

Apa hasilnya? Apa yang dijumpai? Betulkan tuduhan yang dibuat Tian Chua, Suaram dan lain-lain pihak terhadap pembelian Scorpene. Tak ada apa-apa ... sila ngaku tiada apa-apa?

Dari dahulu kami kata, ini hanya sandiwara.

Entah ya entah tidak, William Bourdon itu seorang peguam Perancis yang dikatakan. Latarbelakangnya bukan sebagai penyiasat rasuah dan lain-lain.

Seperti ditulis Sungai Rapat Online suatu masa, mungkinkah ..




William Bouldon dibayar untuk buat cerita?

Difahamkan melalui sumber-sumber yang boleh dipercayai Peguam dari Perancis, Wiliam Bourdon yang kononnya yang bakal mendedahkan skandal pembelian kapal selam Scorpene telah di bayar oleh sebuah parti pembangkang dengan jumlah 5 Juta.

Kenapa bila beberapa individu tertentu di tanya, DAP hanya senyap sahaja ? Di mana 5 juta yang di tuduh diberi sebagai suapan kepada Peguam Perancis supaya datang ke Malaysia dan keluarkan kenyataan yang tidak rasmi tetapi lebih kepada kenyataan seorang peguam ? Ramai yang tanya, adakah Peguam di Perancis sama seperti seorang Hakim ? Adakah Peguam di Perancis ada kuasa untuk jatuhkan hukuman atau ini adalah satu sandiwara DAP supaya dapatkan perhatian rakyat agar impian mereka untuk meenakluki Malaysia dapa direalisasikan?

Di mana 5 juta ? Siapa yang bayar 5 juta ini ? Parti, Kerajaan Negeri, Individu..... Siapa ? Rakyat akan bongkarkan. Semuanya rakyat hendak tahu apa tujuan pembangkang melakukan perbuatan sedemikian.
Seperti Dr Porntip, Dr Brian Macdonald, Dr Wells, Dr Hoogland, dan lain-lain, mungkin William Bordon ini hanya satu lagi pakar orang putih dan orang luar negara yang boleh dibayar untuk berbohong dan mengaburi mata orang ramai!!!!


McTheory:
Siapa yang tipu siapa sekarang? sendiri mau ingat..

Tiada ulasan: