Ahad, 13 November 2011

HOT!! Kisah Malam Pertama!!



Kita 'OFF' politik kejap. Kita layan kepala dengan sebuah cerita kelakar.

Di sebuah kampung, sepasang pengantin telah selamat diijabkabulkan pada siang harinya, dengan sekali lafaz mereka telah menjadi suami isteri yang sah dan majlis perkahwinan mereka berlangsung meriah dengan kehadiran tetamu yang dijemput.

Sisuami dek kerana takut bunting pelamin, manalah tau malam tu malam subur bininya, tak nak pulak dikata orang projek dulu sebelum nikah, maka sisuami awal-awal lagi telah membuat persiapan dengan membeli kondom untuk digunakan pada malam bersejarah bagi kedua mempelai, bagi si isteri itulah malam pecah tanah dari suami tercinta. (first hand)

Berlakulah apa yang sepatutnya berlaku pada malam pertama. Tiang bendera yang sedia terpacak dipakaikan kondom menanti isteri yang telah lama diidamkan. Bagi menambahkan suasana romantis lampu bilik tidak dipadamkan. Kedua pengantin dapat melihat dengan jelas lembing dan perisai pada tubuh masing-masing. No sensor you.

Bila saja terpandang anu suaminya, pengantin perempuan tersenyum puas melihat lembing yang masih bersarung… dipendekkan cerita maka berdayunglah sepuasnya pasangan pengantin baru ini kelautan yang tak bertepi sepanjang malam itu…

Keesokan paginya si ibu perasan anak perempuannya sudah mandi basah kepala lalu bertanya pada si anak… apa macam malam tadi, seronok?… Si anak tersipu-sipu menjawab… wooo mak, barang ori… dalam plastik lagi …!

Kah Kah Kah Kah...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yang kau merapu ni setaaannnnnnn?

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha ...sesekali cuci otak apa salahnya !

ori ! masih dalam palstik !

manypiece berkata...

hahahha.... lawak2...

Durio Ziberthinus berkata...

Patut dijadikan bahan untuk kursus perkahwainan. Maklumlah selalunya sesi ceramah membosankan pasal benda dah tahu tapi kena attend pasal nak dapat sijil.