Ahad, 13 November 2011

TUDIAA!! ADUN DAP MENINGGAL, PENCACAI PAS SAMBUT AL-FATIHAH!!

Itulah yang terjadi apabila Politik melebihi Agama. Agama letak tepi, politik dulu. Cerita ni Mc ambil dari rakan blog GMC yang sempat merakamkan keBODOHAN juak Pas yang memang BODOH!


Sejak bila masuk Dap terus jadi Islam? Atau sejak Dap berkawan dengan Pas ni. Terus automatik tukar agama kah? Kesian melihat pencacai Pas yang taksub tak keruan hinggakan orang bukan Islam mati pun mereka nak sedekahkan Al-fatihah. Apa pun baghal puak ni. Islam mana yang mereka guna pakaikan?





Insafla Pas.. apa nak jadi dengan puak ni. Sedarlah, perjuangan Pakatan Rakyat tu cuma politik. Gabungan HARAM Pakatan yang tak berdaftar tu pun hanya untuk berkuasa. Takdak kena mengena dengan agama. Kalau puak Pas mati, Dap tetap tak boleh mandikan jenazahnya, Dap tetap tak boleh sembahyangkan jenazah dan uruskan pengkebumian. Sebab mereka bukan Islam, mereka KAFIR.

KAFIR dalam erti kata bukan Islam. Bukan Islam, kehidupan mereka hanya tamat di atas dunia saja. Tidak ada lagi selepas itu. Kalau ada pun dijanjikan batu arang nak bakar kamu semua dalam nereka nanti. Ada faham?

Apa punya lembu la puak Pas ni..

McTheory:
Kesian melihat pencacai Pas yang sesat tu..

4 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

Mc,
Alasannya "Fatihah itu bukan disedekahkan kepada si mati tetapi untuk mengingatkan diri sendiri." hehehe...... Siap sebut JENAZAH lagi. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Boleh la penganut PAS buat kenduri candle vigil utk si kafir ni..... PAS FOR ALL, PAS CAN DO ALL la katakan...

Tanpa Nama berkata...

Ini hasil ISlam ajaran pas kat PASTI hancur ISLAM dek kerana faham ISLAM pada nama ja. Hancur...!!!!

Tanpa Nama berkata...

apa punya pemakan bangkai...boleh sedekah fatihah plak kat cina celaka ni..
memang spesis penjilat tegar bontot cina smpai dah mampos pun nak menjilat jugak..sial!