Khamis, 8 Disember 2011

FITNAH LAGI!! DS NAJIB SEMBANG LUCAH DI FACEBOOK!!

Nak dijadikan cerita, sedang Mc surf mencari bahan untuk kajian.. Tiba-tiba terbuka satu blog pro pakatan. Belek la kejap, tengok apa story yang dia tengah main. Sedang belek-belek tu, Mc terlihat satu screen shot DS Najib.



Mana punya makhluk yang sanggup buat fitnah macam ni? Ni satu penghinaan besar kepada pemimpin negara. Nak edit nak kutuk pun agak-agak la. Jangan la sampai tahap melampau.

Inilah kerja blogger Pakatan, lucah, fitnah dan sebarkan pada umum. Busuk benar la perangai anjing belaan ni.


Agaknya sifat kurang ajar ni di warisi dari mak bapak ke, atau memang diri sendiri yang bebal?

McTheory:
Puak ni Islam ke tengelam?

3 ulasan:

putrarahman berkata...

Inilah salah satu keburukan Muka Buku. Banyak lagi keburukan lain. Aku mungkin antara bloger yang tidak ada muka buku kot.

Awanama berkata...

saman jangan tak saman... gi kat FB admin dan complaint...

Awanama berkata...

agknye bap** die prah tetek m*k die pon die citer kt sume org...mulottt...nk kne cili....