Khamis, 15 Disember 2011

HANGAT PUNYA CERITA!! KISAH BLOGGERS KEDAH BERBOGEL??

Amboihhh.. bila nampak tajuk lucah sikit, mula la laju klik masuk ke blog ni. Sebenarnya takdak pun blogger yang bogel. Cuma Mc nak perkenalkan rakan-rakan blogger Kedah yang akan membantu dan bersama Mc, bogelkan Pakatan Rakyat. Tak kisah la isu apa pun, kita bogelkan mereka hingga rakyat kenal siapa sebenarnya pemimpin Pakatan Rakyat, penyelewengan dan tidak amanahnya mereka pada rakyat. Buka topeng sebenar mereka. Topeng yang selama ini digunakan untuk kaburkan mata rakyat.


Mc nak perkenalkan rakan-rakan baru dalam alam maya.. bagi mengempur Kerajaan Pas Kedah,



Rakan blog pertama ialah Media Kedah (http://unitmediakedah.blogspot.com) yang dikendalikan oleh Team Media Kedah. Team Media Kedah ni besar, Mc pun salah seorang dari Team Media Kedah. Cuma blog ni dituankan kepada Pisau Kedah. Antara blog baru yang semakin mendapat sambutan. Pisau Kedah ni rajin mencari isu baru. Memang wajib baca..



Blog Kedua ialah blog Medan Tempur Kedah (http://medantempurkedah.blogspot.com). Blog baru yang di cetuskan oleh Pemuda Melayu Kedah. Bagi pembaca yang selalu membaca blog Mc. Pemuda Melayu Kedah adalah penulis jemputan di blog Kedah Ke KL. Beliau banyak membantu Mc dulu. Kini Mc nak bantu dia pulak. Sebagai blogger baru, Mc minta pembaca support blog Medan Tempur Kedah.



Blog Ketiga ialah blog Melayu Kedah Terakhir (http://mkedah.blogspot.com). Blog ini blog baru yang diasaskan di Langkawi. Namun penulisnya bukan seseorang yang baru dalam bidang penerang dan penulisan. Tulisannya memberi impak kepada kita dan juga seorang yang kreatif. Memang blog yang patut dibaca..


Mc perkenalkan 3 blog baru pro UMNO yang memberi tumpuan pada isu Kedah dan kami akan bersama-sama mengempur Pas Kedah hingga rakyat tahu siapa sebenarnya Pas Kedah dan tahu apa yang telah mereka buat selama memerintah.

Apa yang mereka buat, dan apa yang mereka tidak buat.

Mc juga berharap, rakan-rakan blogger Kedah yang lain menyertai kumpulan kami. Seperti blogger Kedah Times, Pak Teh Kata, Sungguh Ka dan Aloq Staq Blog.

Semakin ramai, semakin kuat perjuangan kita.

Mengikut perkiraan sekarang, merujuk kepada ranking Alexa, blogger Kedah pro UMNO telah berada jauh didepan daripada blogger Kedah pro Pas. Ini bermakna, gelombang alam maya pun sudah berubah. Rakyat Kedah bersama kita.

Kita teruskan momentum ini hingga ke PRU ke 13.



McTheory:
Rampas Kedah dari kerajaan Pas!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sokong 120 peratus......biar PR panas Jubor, Bersatu Kita Teguh Bercerai Kita Roboh.Kerajaan PR Kedah boleh booking " long" dan tanah kubor . Boommmmmmmmm mampussu

anwat berahi berkata...

nak jugak gambaq bogei hang!

Tanpa Nama berkata...

Tahniahlah tuan2 yg membela umno di kedah, yg di kelantan dah mereput 20 tahun itu bila hendak digempur? TAK NAMPAK GERAK KERJA YG MENARIKPUN. Harapkan kickdefella je sdgkan dia di KL. mampuih lg ler mcm ni....