Isnin, 12 Disember 2011

PANAS!! ANWAR SEMAKIN GILA BABI!! JUAL MELAYU DEMI DAP!!


Anwar ni dah makin gila babi ka apa? Apa kena mengena kalau melayu masuk Dap, PR makin kuat? Melayu masuk Dap, Dap la makin kuat. PR memang la kuat sebab Dap kuat. Tapi PR hanya bergantung pada kekuatan Dap saja kah? Bagaimana dengan Pas dan PKR?

Orang Melayu Islam atas pagar (tidak berparti), semakin hilang keyakinan terhadap Pas. PKR pula, orang gila pun dah tak mau sokong PKR lagi. Maknanya, orang dalam PKR tu, lebih teruk dari orang gila.


Sebenarnya, untuk PRU ke 13 ni. PR hanya mengharapkan Dap!! Jikalau sokongan pada Dap kurang, nescaya PR akan lebih cepat rebah.

Orang Melayu dah tak percaya Pas dan Pkr lagi. Kalau ada yang percaya pun, cuma tinggal yang fanatik-fanatik saja la.

Dalam PRU ke 13 nanti, Pas mengharapkan undi cina untuk mengalahkan UMNO. Pkr pun sama, mengharapkan undi cina. Sebab kalo Pas dan Pkr nak harapkan undi melayu, berapa kerat sangat melayu yang nak undi Pas dan Pkr?

Jadi mereka amat bergantung pada kekuatan Dap.

Sebab itu apa saja kes yang berlaku, Dap tetap dihadapan. Apa saja pertimbangan dalam PR, Dap yang akan menang. Sebabnya kerana, melayu dalam PR dah lemah.

Bayangkan kalau melayu dalam PR dah lemah, dan dengan kekuatan yang sama, mereka berjaya memenangi PRU nanti, siapa yang akan naik menjadi pemerintah? Anwar.. yaa.. memang Anwar, namun Anwar hanya memerintah dan proksinya Dap.

Agak-agak, kita selesa macam sekarang lagi ke?

McTheory:
fikir la sendiri ya..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo melayu dah tak percaya pada PAS, PKR.... atas alasan apa melayu nak percaya dan undi DAP?

Tanpa Nama berkata...

Aku pun naik heran lah dengan anwar dengan juak-juak PR nie, x sedar ke orang melayu sedang dipergunakan oleh si kafir untuk menjahanamkan bangsa sendiri di tanah melayu , janganlah jadi Pak pandir ayam menang kampung tergadai...(DAP menang Melayu merempat di tanah sendiri)..Aku sebagai bekas tentera rela dipanggil berjuang demi mempertahankan agama, bangsa dan negara dari melihat keturunanku merempat di tanah sendiri...Askar Melayu Taat Setia...Allahuakbar, Daulat Tuanku