Isnin, 12 Disember 2011

TUDIAA!! PAS KEDAH SEDIA JILAT DAP SAMPAI LICIN!!



Baru dua hari lepas Mc mainkan isu ini. Namun semalam dah dijawab oleh Phahrolrazi exco Kedah yang tak reti nak buat kerja tu. Cuba tanya dia, apa kerja dia buat? Dia tau bisnes dengan planning nak jatuhkan Ustaz Azizan, itu saja la kerja yang dia buat hari-hari. Meneguk di air yang keruh.

Jika Selangor keluar kenyataan membantah calon melayu Dap. Kedah pula bertindak sebaliknya, dengan membuka peluang dan memberi harapan kepada calon Melayu Dap.


Apa kata jika semua adun Melayu taknak bagi laluan, Phahrolrazi buktikan dulu, dengan sedia memberi laluan di Dun yang ditandingi dia dulu.

Macam orang kata la, kepimpinan melalui tauladan.. betui tak?

Lepas ni bersedialah wahai adun Pas di Kedah. Dari sumber yang kami dapat, ada 3 calon Dap melayu yang akan mengantikan tempat hangpa semua. Phalrolrazi dah bagi green light, maknanya.. semua calon Pas bersedia la untuk tidak bertanding lagi dalam PRU ke 13 ni. Kita tak tau kerusi yang mana satu, jadi harap semua bersedia la ya.

Dap semakin tamak, kawasan cina pun depa nak, kawasan india dah memang depa ada, lepas ni depa nak kawasan melayu pulak. Apakah ciri-ciri yang sedang Dap lakukan sekarang ni?

Bukankah ini monopoli?

Puak Pas pulak, dok bodoh macam tu la lagi.. adeh..

McTheory:
Tunggu melayu tinggai seluar dalam baru nak sedar diri kot..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin seperti ini tak layak di gelar melayu islam kerana mementingkan peribadi dari kaum sendiri.

Tanpa Nama berkata...

PAS tau depa nak kalah dlm PRU 13.Jadi biar DAP bertanding. Nanti depa kata bukan PAS kalah tapi DAP yg kalah. Aleh bukan tak tau akai puak PAS ni. Akai pendek