Jumaat, 16 Disember 2011

PANAS HARI INI!! ANWAR AKHIRNYA MENGAKU MELIWAT!!


Saksi yang dijanjikan tak ada. Bukti kukuh yang didakwa ada untuk bantah pendakwaraya pun tak keluar. Peguambela sendiri pun mengaku anak guamnya meliwat suka sama suka. Akhirnya Anwar sendiri mengaku bahawa beliau akan ke Sungai Buloh untuk kali kedua.

Apakah ini satu lagi taktik Pakatan Haram yang sengaja mahu Anwar masuk ke penjara? Apakah ini satu lagi taktik untuk golongan Pakatan Haram mengadakan demontrasi besar-besaran. Kali ini Anwar dan peguamnya seolah-olah mahu kalah dalam mahkamah.


Mc berasa sedikit curiga dengan keadaan ini. Anwar ni kepalanya berbelit. Jika kita susah nak baca akal Tun Dr Mahathir semasa membina Malaysia. Sama juga macam Anwar, susah nak baca apa pulak yang di plannya untuk menjahanamkan negara.



Cakap banyak pun tak guna. Kita tunggu 9 Januari 2012 ini. Mc percaya akan ada sesuatu yang tak elok akan berlaku kelak. Puak Pakatan Haram ni sedang merancang sesuatu.

McTheory:
Selamatkanlah Malaysia dari Malapetaka!! 

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mereka tak ada jalan keluar lagi. Hujahan dan pembuktian pendakwa hanya tunjukan Anwar satu arah saja iaini sungai buluh. Hendak tak hendak dia terpaksa menyerah walau pun bukan guilty plea darinya didalam mahkamah.

Maka sebab itu kita jangan pening kepala kerana nya. Anwar akan plan satu kekecohan tapi there is nothing much that this man can do anymore except to resign to his fate.

Tanpa Nama berkata...

d harap pasukan polis akan bersiap sedia utk mengatasi segala kemungkinan yg akan berlaku pada ari si Aljuburi akan d heret ke penjara. Klu budak2 hingusan tu buat hal, sumbatkan diorg dlm lokap. Jgn bagi muka lagi kat barua2 ni. Si Aljuburi tu jgn d beri layanan istimewa lagi. Dia patut d layan saperti banduan2 lain. Biar dia mampos dlm penjara. Hidup pun menyusahkan rakyat! Bangsat!!!

Tanpa Nama berkata...

Anwar2 sudah2 lah buat huru hara. hidup kau mmg dasar nak buat huru hara ke? sepatutnye umur2 macam kau ni dah patut lebih byk2 beribadah pada Allah swt. ingat umur kau bukan makin muda kau makin tua if kau rs betul kau ni konon nye difitnah and kau betul tawaduk kau akn serah kan kepada HAKIM 'KEKAL' satu hari nnti. DIA pasti tlg kau utk kebahagiaan kau kau and keluarga/ ini tak kau cari point nak menghasut org je. lg satu just nak tanya je kau ni dh mampu sgt harta pon byk penah mengerjakan haji? bukan lah nk suruh kau menunjuk, tp nk tau je