Jumaat, 16 Disember 2011

PANAS!! USTAZ NASHA DAN HASAN ALI KENA BELI DENGAN UMNO??


Ustaz Nasha keluar kenyataan, Hasan Ali hentam Pas. Akhirnya UMNO jugak yang kena. Inilah jenis spesis Pas yang memang tak mengaku salah sendiri. Semuanya salah UMNO.

Apakah UMNO yang suruh Hasan Ali dan Ustaz Nasha keluarkan kenyataan dalam akhbar?

Bila Hasan Ali dan Ustaz Nasha masih lagi berdegil dan taknak dengar cakap Pas pusat. UMNO yang disalahkan.. pelik betul la..


Semakin ramai Alim Ulama dalam Pas yang tawar hati bila Pas berpeluk cium dengan Dap. Cuma mereka tak dedahkan kepada umum. Mereka takut Pas terus bungkus kalau mereka buat begitu.

Tanyalah Dewan Ulama Pas.. takkan berani mereka bersuara untuk menentang Dap. Kerana arahan khas dari pucuk pimpinan Pakatan untuk Ulama Pas tidak bersuara.

Kiranya sekarang, siapa menjunjung Islam, dialah musuh utama Pas pusat. Siapa menjunjung Dap.. dia akan ditabal menjadi pembesar.. contohnya Mat Sabu.

Mat Sabu naik dalam Pas disebabkan sokongan Dap dan PKR. Kalau ikut hakikat sebenar, layakkah Mat Sabu jadi Timbalan Presiden Pas??..

Belajar pun gagal, macam mana nak jadi pemimpin?

Sebab tu Mc kata.. jangan undi Pas. Undi Pas umpama Undi Dap..

Jika Taatkan Islam, Sayangkan Melayu, tolong jangan undi Pas!!


McTheory:
Undi Pas.. umpama undi Dap.. jahanam Melayu Islam..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ingatkan pemimpin2 PAS ni bagus akhlaq mereka..

Tengok2 macham TAIK pulak...

CHELAKO-CHELAKO-CHELAKO ...NIK AJIS..CHELAKO CHELAKO CHELAKO

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Melayu Islam yang jelas akal budi telah sedar dan nampak siapa PAS sebenarnya. Kami hanya menunggu PRU 13. Demi kesucian Islam kami bertanggungjawab untuk melaksanakan tugas kami untuk menguburkan PAS. Semoga Allah membantu kami.. Amin.