Selasa, 13 Disember 2011

TERPANAS!! KISAH ANAK ORANG PAS DITANGKAP KETIKA HISAP BATANG!

Siapa tahu mengenai Kolej Islam Madrasah Darul Ulum (MDU) Pokok Sena yang di miliki sepenuhnya oleh PAS Kedah?



Apa yang memeranjatkan Mc, pada 10 Disember lepas lebih kurang pada pukul 11 malam, pihak Tentera telah menahan 2 orang pelajar semester ke 2 Kolej tersebut yang sedang asyik melakukan aksi Blowjob (mengisap batang) di ladang getah berhampiran sempadan Malaysia -Thailand Kota Shah Putra.


Pasangan pelajar Pas melakukan aksi terkutuk ketika berada di dalam kereta. Pasangan tersebut telah di serahkan kepada Pejabat Agama Padang Terap untuk tindakan..sungguh memalukan.

Tentera memerhatikan pergerakan kereta terbabit kerana ingat ada jenayah penyeludupan. Rupanya bukan seludup, tapi jenayah mengisap. hehe..

Berjayakah PAS Kedah mendidik akhlak orang muda, tambahan pulak di pusat pendidikan PAS Kedah
Sekiranya bersangkutan dengan kes keruntuhan Akhlak, pasti Cybertrooper PAS akan menuding jari pada BN, nah sekarang apa yang berlaku apa yang PAS ajar? berjayakah PAS? Kalau bab nak hentam orang cukup hebat la Cybertrooper PAS ni,,ayat punya la putaq belit nak lindungkan kesalahan.

Kredit to: Aktivis Umno Pekan Naka di atas info anda

8 ulasan:

adf55650 berkata...

Jangan terkejut Kedah akan jadi Kelantan xlame lagi. Darul Maksiat.

zahari1950 berkata...

Terlalu teruja mengkafirkan UMNO sehingga mereka lupa bahawa fitrah manusia adalah sama. Ia berkait dengan nafsu dan akal. Bukan berkait dengan slogan PAS yang menghukumkan iaitu UMNO kafir, PAS adalah syurga.

Jika apa juga berhubung dengan PAS masuk syurga, satu pertanyaan.. Apakah kedua penuntut kolej Islam tersebut juga tidak berdosa dan terus masuk syurga dengan perbuatan berkhalwat menghisap kemaluan atau lebih jauh lagi berzina?.

Kolej itu tidak bersalah tetapi dasar taksub PAS lah yang bersalah.

Nok berkata...

anon 804PG aku setuju komen hang....kolej nak kawal mcm mana? satu lagi itu tuhan nak tunjukkan bahawa pas tu bukan islam dan islam tu bukan pas.....mereka juga buat sembahyang hajat tunjukkan kebenaran...nah ini lah dia....satu lagi perjuangan yang pada asalnya menegakkan islam dah ditukar ke kebajikan...in dia....kita semua jgn lupa tuhan maha mengetahui apa yg dan tersirat tersurat,niat dlm kepala otak2 puak ni...tunggu PRU13 nanti....

Tanpa Nama berkata...

kerja syok sapa tak mau buat, bapa sibok berceramah atau dengar ceramah.Lepas tu sambong pula dok kutuk orang lain sampai jauh malam. Bila anak masuk Kolej Islam PAS sudah dikira selamat Jamin ke Syorga.Bila jadi mcm ni marah boleh malu pun boleh. Syorga belum tentu

Tanpa Nama berkata...

Penyokong PAS hanya berlagak melalui pakaian luaran .Perangai teruk sekali.

Wan Hafiz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

knpa msti rmove post org lain??trlalu bacul ke??sila kritik dgn bernas.meh nk kritik.mana bukti 2 bdak dari kolej 2??ada tulis no id pelajar ke??tnjuk fakta.bkn penceritaan y melalut n mgarut.pelajar pas??blogger nie otak letak mana???umur bdak 2 bpe??sem 2??msti bwah 20thun.dh bley mgundi ke??sbelum tlis,sertakan rujukan n sumber2 anda.nih bdak unvrsty nk ajar wt asgment nie.buat rujukan sbelum tulis.rujuk pelbagai sumber.lau aq wt asgment mcm nie hntar kt lect,kena lempar longkang je..

McTheory berkata...

Tanpa Nama 2.20..

woi bangang.. post di atas tu, di delete oleh pengarang. Bukan editor, maknanya, dia sendiri yang delete.. apa pun bangang budak Pas ni. Lagi satu, kami ada dokumen lengkap, report polis dan siap gambar dok isap batang lagi. Kalau kami dedahkan, agak2 siapa yang malu.. kami mahu cerita ini menjadi tauladan pada rakyat kedah supaya tidak bodoh dan dengan ISLAM Pas yang HAPRAK tu!!