Khamis, 22 Disember 2011

TUDIAA!! PAS DAN PKR KEDAH MULA BEREBUT KERUSI!!



Krisis yang terbaru Pakatan Rakyat di Kedah!

Mc difahamkan sekumpulan rombongan Pkr negeri, mengadap Anwar, merayu agar Ahmad Kassim ahli parlimen Kuala Kedah sekarang, tidak di calonkan semula untuk PRU ke 13 nanti. Atas alasan Ahmad Kassim tidak buat kerja, langsung tidak pedulikan rakyat di Parlimen Kuala Kedah.

Sedangkan pada waktu yang sama ada puak Pkr yang lain sedang melobi sakan agar Ahmad Kassim di kekalkan sebagai calon. Biasa la puak bodek la tu..


Rombongan Pkr negeri Kedah itu, sebenarnya di dalangi oleh Pas, yang mahu kawasan parlimen Kuala Kedah di serahkan semula kepadanya.

Kerajaan negeri dikatakan menyokong tindakan rombongan Pkr, dengan alasan Ahmad Kassim tidak bertanggung jawab dan memalukan imej kerajaan negeri.

Dahulu parlimen Kuala Kedah adalah kerusi Pas, sebelum di serahkan kepada Pkr pada PRU ke 12.

Kini Pas Kedah mahu menuntut semula kerusi tersebut dengan cara menyebarkan tohmahan bahawa ahli parlimen Pkr sekarang tidak buat kerja.

Tetapi memang pada realitinya, Ahmad Kassim tak buat kerja pun. he he..

Nampak sangat, Pas dan Pkr di Kedah ni celaru dan haru biru.. patutlah Pengarah Penerangan Negeri Kedah kata "Pkr ni parti celaru" memang betul lah..

Bila mereka saling berperang sesama sendiri, kita jadi orang tengah tepuk tangan dan tukang sorak pun ok..

Ini baru Pkr dan Pas, apa cerita pula dengan 4 kerusi tuntutan Dap di Kedah.

Parti mana yang harus korbankan kerusi? Pas ke Pkr?



McTheory:
Berperang lagi nanti..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tudia mamak tongkang dah mengaku ada memimjang wang ngan bank dunia,selama ini mamak tongkang ni telah menipu lembu umgok nasib baik kami bukan lembu umgok macam orang sana

Tanpa Nama berkata...

Bangang ko ni..pemohonnya adalah Anu bengkok pujaan ko le bangang...ko pegi bukak website world bank..Byk info psal hal ni..Anu bengkok ni ckp xserupe bikin world bank ke IMF..dasar kaki penipu..kesian babi barua PR mcm ko..bkn saje kena tipu,kena liwat pemikiran lg...kesian..

Nok berkata...

nko tak payah nak kutuk TMM tu mamak longkang,,buat dosa kering aje ...nko tak ingat ke mak bapak nko hidup pun di atas ihsan DEB,,,nko ingat nko tu kaya sgt...aku mungkin tak kenal ko...tapi aku tahu cara nko buat komen tu memang nko haprak... tak pernah bersyukur....kalau nko dan keturunan haprak nko tak pernah ambik apa2 subsidi kjaan than aku respect.....kalau semua kjaan bagi nko sapu maknanya nko memang hipokrit dan haram bagi nko makan hak kjaan....ada faham.....

Tanpa Nama berkata...

bahalol 9.44 gua bukan umgok keparat gua bukan jenis meminta macam gerombolan lembu hidup dengan sabsidi gua belajar ngan duit sendiri lah bahalol tak pernah minta satu sen pun kalau dah keturunan tongkang ni memang jenis penipu

hamzah bin yahya berkata...

tanpa nama...ye la tu.........