Jumaat, 23 Disember 2011

KASI PANAS!! APA NIH? AHLI PKR KELUAR PARTI LAGI??


Asyik cerita pasal Kedah saja.. kali ni Mc ambil cerita dan video dari rakan bloggers Penang MPP.

Sapa kata rakyat tak percaya pada video chinadoll Anwar? Sapa kata ahli PKR sendiri masih setia pada Anwar selepas kes liwat dia di Mahkamah?

Hari ni jadi bukti, 130 orang ahli PKR dikawasan Tanah Liat Permatang Pauh bertindak beramai-ramai keluar parti sebab dah bosan dengan janji hancing Anwar.


55 ahli dibawa oleh Haji Wahab, bekas Ketua cabang PKR Tanah Liat, dan lagi 75 dibawa oleh Saudara Nasir, bekas AMK Bukit Berangan.

Yang paling best, bekas Ketua Cabang PKR Tanah Liat tu sendiri kena tipu dengan Anwar. Kalau Ketua cabang sendiri kena tipu, ahli-ahli biasa lagi laa..

So.., dorang hari ni beramai-ramai isytihar keluar dari PKR dan masuk UMNO..

Anwar mesti sakit jiwa bila dengar berita ni.. Patutlah ceramah Anwar selalu tak dapat sambutan di Pmtg Pauh.., dah tak ada orang yang suka kat dia rupanyaa... Hahahaha...


McTheory:
Orang gila pun dah malas nak percaya dengan Anwar nih.. hehe..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DAH KENA KENCING BERBALDI2 BARU NAK SEDAR...

SYUKUR LA SEBAB KORANG SEMUA TELAH DI BERI PETUNJUK UNTUK MENJAUHKAN DIRI KORANG SEMUA DARI TALI BARUT YAHUDI...

PEJUANG HAMAS...

AnaQarbana berkata...

Melayu mudah lupa...
Melayu mudah tertipu...
Melayu mudah segala-galanya......
Mudah buat baik....mudah buat jahat...mudah terpengaruh...lebih-lebih lagi kalau yang berjanggoat, berserban, berjubah dan berhafiz, walaubagaimana pun pak cik ni dah pun jumpa jalan pulang..tapi jangan pula pulangnya dengan seribu helah dan strategi yang boleh mencelakan UMNO...sedangkan ada manusia yang baru pulang dari tanah suci Mekah ataupun yang baru lepas solat dah pun lakukan maksiat....walaubagaimana pun kita kenalah baik sangka.....semuga jadi baik....