Ahad, 8 Januari 2012

EKSKLUSIF!! Ibrahim Ali Pulak Mengamuk Kat Pas Kedah!!

Nampaknya isu Madrasah Salihiah terus menjadi perhatian NGO-NGO Melayu di Malaysia. Pihak Madrasah Salihiah menerima sokongan terbaru daripada Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) semalam, apabila Presiden Perkasa Dato Ibrahim Ali bertekad akan bersama-sama dengan pihak Madrasah, Badan bertindak dan NGO lain untuk berjihad mempertahankan Madrasah Salihiah yang mahu dirobohkan oleh Pas Kedah.

Ucapan berapi-rapi dari Tok Him

Menjadi salah seorang dari ahli badan bertindak..

Selepas memberi ucapan dan diterima sebagai ahli Badan Bertindak, Dato Ibrahim Ali mengajak semua hadirin yang menyokong pihak Madrasah ke jalanraya, berarak untuk ke balai polis Alor Setar, bagi membuat laporan polis di atas salahlaku dan keraguan yang terdapat didalam tindakan MAIK dan Pas Kedah menjual tanah wakaf khas Madrasah Salihiah kepada pihak pemaju.

Bersemangat walaupun di waktu tengahari..

Menuju ke IPD Alor Setar

Sesak la jalan Alor Setar..


Lebih tiga ratus orang berarak ke IPD Alor Setar

Tok Him mengetuai rombongan beramai-ramai..

Ini yang belakangnya..

Berkumpul di hadapan IPD Alor Setar

Membuat laporan polis mengenai kes Madrasah Salihiah

Cuba berbincang dengan pihak polis

Keadaan bandar Alor Setar sedikit huru-hara semalam apabila Tok Him mengajak semua hadirin kejalan raya. Namun terkawal kerana mereka bukan hendak buat tunjuk perasaan, tetapi hanya mahu meluahkan rasa dengan membuat laporan polis. Biar semua orang Alor Setar hatta Kedah 'terkesan' dengan perbuatan Tok Him semalam.

Rasanya ramai yang terkejut beruk buat kali keberapa tah.. hehe..

Pas Kedah.. makin penin la garu kepala..

McTheory:
Syabas Perkasa.. syabas Tok Him!!

Tiada ulasan: