Ahad, 1 Januari 2012

KASI PANAS!! Beruk-beruk Mahasewel Buat kacau lagi!!


Tu la.. sapa la yang dok pi penaik budak gayboy si Adam ni. Sekarang ni dia ingat dia hero. Haram jadah macam budak ni, belajar dah la bodoh. Final Exam nanti confirm sah kantoi. Apa yang dia tau, dok menjerit tengan jalan. UPSI nak simpan beruk mat yeh ni lagi ka? tolong la..

Polis layan budak2 ni dengan baik, tapi budak2 ni perangai macam haram. Provok nak pecah pintu pagar lepas tu, bila polis bertindak, salahkan polis.

Memang cara provok ni rasanya di ajar khas oleh puak bersih dulu kot.


McTheory:
Budak-budak ni takdak apa benda pun.. nothing bro.. jadi anjing belaka

9 ulasan:

Awanama berkata...

Budak-budak ni konon nak jadi pendidik. Diri sendiri pun tak terdidik. Depa lupa depa ni mai kot mana. Depa tak insafkah emak dia bertarung nyawa nak meruah dia keluar. Bila besar dah tumbuh bulu sana sini tak boleh fikir tak pandai jaga maruah mak bapak. Anak buloh betong kut?

Awanama berkata...

budak budak ni tak sedar diri dan tak ada tangong jawab.bagaimana nanti dia orang nak ajar anak anak kita.bagi aku dia orang ni tak ada otak sebagai manusia dan sasaorang perlu bertangong jawab atas kejadian ini kerana otak dia orang ni dah sakit

Awanama berkata...

Mat, berani buat, berani tanggunglah, janganlah kelupur macam lembu bila kena tahan !Memalukan ! Gentlemenla sikit, kalau betui - betui nak berjuang !

Nok berkata...

inilah akibat kjaan najib yg terlalu lemah untuk mengawal tindak tanduk pembangkang...sepatutnya pemimpin2 pembangkang yg terlibat mengapi2kan mahasiswa2 disumbat ke kemunting di bawah ISA...jgn terlalu berlembut dgn mereka...adakah najib mahu UMNO tumbang akibat fitnah yg di buat oleh mahasiswa2 ini...saya lihat KDN amat lemah dalam menangani isu tersebut...hishamuddin sepatutnya lebih aktif....dalam membantu PM..tapi sebaliknya berdiam diri macam bapok sebagaimana yg di gambarkan oleh GAP...hancur negara kalau haprak ni masih di pilih sebagai menteri kabinet oleh najib.....najib down tak apa.....tapi jgn parti keramat umno......dowm habis org melayu

aisha berkata...

Hi, cool post. I have been thinking about this topic,so thanks for sharing. I will probably be subscribing to your blog. Keep up great writing!!!
Pontiac J2000 AC Compressor

Awanama berkata...

YA Allah..kenapakah teruknya aksi budak2 UPSI ni?
tk rase malu ke dgn org sekeliling?
yg pmpuan2 bertudung kt dlm video tu..sudah lupa diri? lupa mak ayah di rumah?
menjerit2 tktentu pasal..
mcm org GILA, org yg tidak ada ilmu.. akhlak apakah mcm ni?

sedarlah adik2..tunaikanlah kewajipan menuntu ilmu tu smpai habis, lepas tu kalau dh galak sgt nk berpolitik.. jdlah calon mana2 parti.. ALLAH LAKNAT KAMU NANTI!

Awanama berkata...

Masya Allah..mcm tkpercaya samsengnya pelajar2 asuhan Pakatan rakyat..
buat provokasi gila.. melawan arahan Polis, runtuhkan pintu Klinik..

YA ALLAH..takutnya akan turun bala Mu yg besar akibt kejahilan dan kejahatan generasi ini...

Awanama berkata...

takut jugaklah bakal2 cikgu ni.Nanti diorang ajar anak aku jadi kurang ajar macam yek.

Awanama berkata...

Pada situasi skrg Najib tidak boleh terperangkap dgn gunakan kekerasan pd Mahasewel UPSI gabungan tu..

itu akan jd modal besar politik kotor PR ke seluruh dunia..

mmg kita akan resah..tp Insya Allah bersabarlah.. setiap yg jelik dan melanggar adab Islam pasti tidak berkat dn berjaya..

gunakan kekerasan bila mereka sudah pamirkan kekerasan.. baru tidak boleh manipulasi..

inilah hakikat akhir zaman.. yg salah dijulang...

saya tidka takut dgn Polis..sbb Polis tidak akan tangkap atau ganggu saya kalau saya hanya berjalan anytime dkt pagar UPSI itu..selagi say atidka buat huru hara..

Tapi..saya AMAT TAKUT dgn org GILA politik skrg.. dlm keadaan aman damai tiba2 boleh jd huru hara..
kalau saya berjalan di situ saya pn akan jadi takut..dgn aksi gila menjerit2, mcm hilang ingatan..mcm sawan.. bukan ade kes apa..mereka merampas hak saya sbg org yang nk pd keamanan..

apapun semoga Allah Yang Maha Besar melindungi negara ini dr huru hara dgn kumpulan laknat ini!