Isnin, 2 Januari 2012

LAA EHH!! Adam Adli Ada Skandal Dengan Saipuddin kot?



Punya teruk budak tu buat kacau, sampai kena tangkap masuk lokap. Riuh sana-sini, hasut rakan-rakan nak belajar. Buat kacau sampai pecah habis cermin farmasi. Takkanlah sampai teruk macam ni pun Adam Adli masih lagi tidak boleh di sentuh?

Lagi satu, apa masalah Timbalan Menteri ni? Ada mental problem ka? Ehh.. ko menteri pi jaga hal besar-besar la. Kes Adam Adli ni ko tak payah masuk campur. Apasal nak bela sangat? Ada apa-apa ka? ishh..


Biar Universiti yang buat keputusan.

Mc tau ko menteri nak jaga stail 'New Politik' itu ko punya pasal.

Kitaorang yang dok memerhatikan budak Adam ni, kecik-besar-kecik-besar saja. Kalau pihak berkuasa susah sangat nak buat keputusan. Biar rakyat saja yang tolong 'settlekan'.

Nak ambil tindakan pun sampai ada Timbalan Menteri campur tangan, punya la powernya si budak Adam ni.

Senang macam ni la Pudin, Mc tahu ko ada cara ko sendiri. Malah kami rakyat marhein ni pun ada stail kami sendiri. Kalau mereka bebas buat kacau, malah tidak pulak di ambil tindakan. Kami pun rasanya akan buat perkara yang sama.

Biar kuasa rakyat menentang kuasa 'minoriti mahasiswa'.

Lagipun kami juga 'senior-senior' yang dah lama grade dari U. Biar senior saja ajar junior yang melampau ni.

Kalau tunggu pihak berkuasa lambat sangat.


McTheory:
Depa bukan nak belajar pun, hantar pi masuk training Askar la..jadi patriotik sikit.

4 ulasan:

Ruim Al-Rembawi berkata...

Wah bukan main marah brader ni. Mmg budak adam ni kurang asam sket. Tapi cara nko macam tak kene je. Kalau nak mempertahankan kerajaan, nape tak belasah je si Namewee tu? Nak belasah bangsa sendiri..huh!

Tanpa Nama berkata...

Alahai, RAR..ni bukan isu perkauman atau kepartian, ini isu kurang ajar oleh mahasiswa. Esok anak kau yg kau bela, bagi makan, bila dah pandai pikir skit dia tiba2 dia kata kau jgn kacau hidup dia, biar dia nak buat apa saja yg dia suka. Masa tu apa kau akan buat??

Tanpa Nama berkata...

Senior2?...oooooo...mana kes SMS dah senyap ke...awat jd lagu tu....

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum wbt.

Saudara Ruim Al-Rembawi, Allah swt bagi engkau akal fikiran supaya engkau berfikir dulu sebelum membuat komen. Sebab bila buat komen tanpa berfikir, engkau akan komen yang bukan2. Nanti orang kata engkau bod**, bang***, bah**** dan bong** ... engkau marah.

Puak2 Adam Adli kena belasah sebab setelah diberi peluang dan ruang yang secukupnya untuk berdemo dan berucap, mereka masih enggan bersurai apabila diarahkan oleh Polis. Tindakan tegas terpaksa diambil apabila puak2 ni cuba merusuh dan merosakkan harta awam di UPSI. Pasal tu kena belasah.

Bab Namewee tu apa hal? Engkau nak suruh buat macam mana? Bukankah Namewee tu puak2 engkau orang juga yang sanjung dan pertahankan bila Perkasa nak lanyak dia.

Engkau ni betul2 MBx4.