Rabu, 18 Januari 2012

PANASS!! Kontroversi Penganti Hasan Ali, Dr Rani di TOLAK?!!





Mengikut sumber yang boleh dipercayai, nama Dr Rani yang dikatakan paling sesuai dan menjadi agungan puak PKR dan DAP, untuk menggantikan kekosongan Exco Agama & Adat Istiadat Melayu. Namun begitu, dengarnya dia tidak 'diperkenankan' oleh DYMM Sultan Selangor atau dalam bahasa halusnya kena 'reject'.



Disebabkan Dr Rani kena reject, Hadi Awang Presiden Pas memilih Dr Yunus Hairi, Adun Sijangkang sebagai calon exco bagi mengantikan Hasan Ali.





Pemilihan Dr Yunus di perkenankan Sultan Selangor lalu perlantikan Dr Yunus telah dibuat pagi tadi. Nampaknya Dr Rani benar-benar kecewa kerana, apabila wartawan mahu menemubualnya, beliau melarikan diri.


Persoalannya sekarang, kenapa Dr Rani kena 'reject'? Calon yang disukai oleh Dap, Pkr dan Pas Selangor di tolak oleh Sultan. Apa yang tak kena dengan Dr Rani?


Mungkin mukanya nampak macam kuda sangat kot. he he..

Artikel asal dari blog Keris 7 lok. Mc mengubah menjadi sesuai dengan beritanya..


McTheory:
Perlu cari EXCO yang mampu menjaga Islam.. bukan hanya boleh dikuda-kuda..

1 ulasan:

Tukang Komen berkata...

Padan muka ko Rani! Orang rendah2 ni tak sesuai. Tuanku tau sangat. Thank you Tuanku. Barang rejek dan cargo damage wajar ditanam je. Pengundi kawasan yg sayangkan Tuanku faham2lah nak undi sape nanti.